تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۶۸
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با بیان اینکه در حال حاضر تمام فرماندهان و مدیران نیروی دریایی از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان این دانشگاه هستند، گفت: آنچه که مورد نیاز صنایع دفاعی کشور است با همکاری صنایع و دانشگاه‌های کشور و نیروی دریایی تولید و تأمین می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار خرداد حکیمی در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در دانشگاه علوم دریایی امام (ره) این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیمان نیروهای ارتش با امام راحل، تقریباً سبب شد پشت رژیم پهلوی بشکند و تصمیم گرفتند کلاً همه چیز را رها کنند و به خارج از کشور فرار کنند، اظهار کرد : سه روز پس از این موضوع، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر افزود: در چنین ایامی برای اینکه وحدت بیشتری بین نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شود مراسم این چنینی برگزار می‌کنیم و آن روزهای پرشور و التهاب به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.
وی درباره پیشرفت‌های دفاعی این نیرو تصریح کرد: با توجه به گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، نیروی دریایی که متکی به سایر کشور‌ها به ویژه به لحاظ آموزشی و تأمین مایحتاج دفاعی بود تلاش کرد که روی پای خود بایستد و دانشگاه علوم دریایی امام (ره) نوشهر در همین راستا تأسیس شد و  تلاش‌‌های وسیعی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام فرماندهان و مدیران نیروی دریایی از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان این دانشگاه هستند، تصریح کرد: در زمینه تأمین صنایع و مایحتاج نظامی هم گام‌های مثمرثمری برداشته شد و در حال حاضر آنچه که مورد نیاز دفاعی نیروهای خودمان است در داخل کشور با همکاری صنایع و دانشگاه‌های سطح کشور و نیروی دریایی مشغول تولید و تأمین هستند.
حکیمی درباره ارائه خدمات این دانشگاه به مردم در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی اظهار کرد: همان‌طوری که در خبرها شاهد بودیم همواره در بلایای طبیعی از مأموریت‌های ارتش و نیروهای مسلح است که در چنینی مواقعی به کمک مردم بشتابند که تاکنون نیز چنین بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در سیل چند سال گذشته نوشهر، برف سنگین سال 92، برف امسال نیروهای ما کمک قابل توجهی کردند و هم‌چنین در برف گردنه گدوک نیز در ماجرای وقوع بهمن در ابتدای جاده هراز نیروهای ارتش را اعزام کردیم که در آنجا هم کمک‌‌های زیادی کردند
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر گفت: سیستم پشتیبانی ما مانند نانوایی‌ها،نیروی کار،لودرها و ابزارهای مهندسی، همه آمادگی دارند تا در مواقع بروز بحران مانند برف، سیل و آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع کمک‌های لازم را ارائه کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: