تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۷۱
تعداد بازدید: ۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: رونق و توسعه صنایع دریایی به عنوان یکی از ظرفیت های مهم در این استان مورد توجه ویژه قرار دارد.
به گزارش مارین نیوز، سید حسین حسینی محمدی روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از چند شرکت کشتی سازی در بوشهر افزود : در این ارتباط برای حل مشکلات این صنایع از طریق ظرفیت‌های قانونی و طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تلاش می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر شناور سازی است، اظهار داشت: بوشهر به سبب همجواری با خلیج فارس فرصت خوبی برای توسعه فعالیت‌های شناور سازی و سازه‌های دریایی دارد.
حسینی محمدی بیان کرد: در این ارتباط 12 واحد شناور سازی فعال در سطح استان بوشهر فعال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه توجه به صنایع دریایی از محورهای برنامه ششم توسعه است، اظهار داشت: این استان با دارا بودن بیش از 900 کیلومتر مرز آبی، دارای قابلیت‌های فراوانی در زمینه صادرات کالا به کشورهای مختلف است که این ظرفیت می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاری مختلف بویژه در صنایع کشتی سازی باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: