تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۷۹
تعداد بازدید: ۱۳۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
امروز پنج شنبه 21 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر چند پروژه صنعتی از جمله سه کشتی ساخت ایران با حضورمعاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح خواهدشد.
به گزارش مارین نیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، امروز پنج شنبه 21 بهمن ماه سال جاری و همزمان با ایام الله دهه فجر وارد استان بوشهر شد.
حضور در گلزار شهدای استان و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا، آغازگر برنامه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به بوشهر است.
براساس این گزارش، ستاری در این سفر یک روزه، نشست مشترکی با نخبگان، اساتید و اعضای شرکت های دانش بنیان دارد تا از نزدیک در جریان مشکلات، چالش ها و چشم انداز آتی توسعه علم و فناوری استان قرار گیرد. همچنین افتتاح چند پروژه صنعتی از جمله سه کشتی ساخت ایران با حضورمعاون علمی و فناوری رییس جمهوری انجام خواهدشد.
بازدید از جزیره شیف و برگزاری جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این سفر است.
مصطفی سالاری استاندار بوشهر، علی وطنی معاون توسعه فناوری و پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و عبدالمجید شجاع قائم مقام امور حقوقی و مجلس معاونت علمی، در این سفر، ستاری را همراهی می کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
حداقل بفرمایید این کشتی ها ساخت کجاست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: