تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۸۸
تعداد بازدید: ۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
نخستین بارج آبرسان در جزیره صنعتی صدرای بوشهر به آب اندازی گردید، این بارج دارای ظرفیت هفت هزار تنی برای بارگیری آب است که آب اشامیدنی استاندارد و بهداشتی شناورهای آبراه‌های مختلف دریایی را تامین می‌کند.
به گزارش مارین نیوز، نخستین بارج 7 هزارتنی آبرسان در جزیره صنعتی صدرای بوشهر بعدازظهر دیروز به آب اندازی گردید. این بارج دارای ظرفیت هفت هزار تنی برای بارگیری آب است که آب آشامیدنی استاندارد و بهداشتی شناورهای آبراه‌های مختلف دریایی را تامین می‌کند. این شناور بیش از یک‌هزار و 350 تن وزن ، 86.3 متر طول و 24 متر عرض و 5 متر ارتفاع و 4 متر آبخور دارد.


مصطفی سالاری استاندار بوشهر در آیین به آب‌اندازی بارج 7 هزارتنی «آبرسان» در صدرای بوشهر با بیان اینکه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد به ثمر نشستن یکی دیگر از  زحمات و تلاش‌های کارکنان صدرای بوشهر هستیم اظهار داشت : با توجه  به اینکه سفارش ساخت سکو در برنامه بلند مدت محدود می‌شود باید فعالیت‌های کشتی سازی در صدرای بوشهر توسعه و گسترش یابد.
وی با بیان اینکه رقابت کشتی سازی در بین صنایع مورد توجه است تصریح کرد: با توجه به اینکه صدرای بوشهر دارای سابقه درخشانی در ساخت انواع کشتی‌های بزرگ و صنعتی است باید در ارائه مدل‌های جدید  با تنوع و کیفیت بالاتر توجه کند.
سالاری تاکید کرد: شرکت صدرای بوشهر در ساخت کشتی فعالیت‌های خود را به سمت تنوع سازی و ارتقاء کیفیت محصول سوق دهد.
استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت در صدرای بوشهر  رونق یافته است افزود: سال قبل  حدود 400 نفر نیروی پیمانکاری در صدرای بوشهر فعالیت می‌‌کردند که امروز با تلاش‌های انجام شده بیش از 3 هزار نفر در جزیره صنعتی صدرای بوشهر مشغول بکارند.
سالاری با بیان اینکه ساخت پروژه‌ها و سازه‌های دریایی در جزیره صنعتی صدرای بوشهر رونق یافته است افزود: با توجه به ظرفیت بالای این کارخانه صنعتی برای سفارش ساخت انواع شناورها باید بازاریابی مورد توجه قرار گیرد تا از ظرفیت‌های خالی آن استفاده شود.
وی از افزایش 5 برابری توان تولید شناور در صدرای بوشهر خبرداد و تاکید کرد:  پس از رفع مشکلات مالی صدرا و افزایش اشتغال، برای بازاریابی و سفارش ساخت کشتی و بازاریابی به آنها کمک می‌شود.
استاندار بوشهر بیان کرد: صدرای بوشهر توان ساخت انواع شناورها و سکوهای دریایی دارد بگونه‌ای که اکنون 10 سکوی پارس جنوبی در این شرکت در حال ساخت و تکمیل است.
سالاری با تاکید بر انعقاد تفاهم نامه یکی از  بانک‌ها با صدرای بوشهر گفت: سفارش ساخت کشتی با تامین منابع مالی از سوی یکی از بانک‌ها از طریق فاینانس داخلی زمینه رونق کشتی سازی در این شرکت را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه برای توسعه فعالیت‌ها در شرکت صدرای بوشهر حمایت‌های لازم می‌شود افزود: صدرا با حمایت‌های همه جانبه و تلاش‌های کارکنان این مرکز صنعتی روزهای خوب را تجربه می‌کند تا مسیر توسعه و گسترش  خود را تسریع دهد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: