تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۲۹۱
تعداد بازدید: ۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
طی مراسمی در بندر فریدون کنار قرارداد راهبری بندر فریدونکنار فیمابین شرکت های راهبران و تایدواتر خاورمیانه و با حضور مسئولان استان مازندران و سازمان بنادر و دریانوردی به امضا رسید.
به گزارش مارین نیوز، با امضای قرارداد همکاری مشترک برای راهبری بندر فریدون کنار که با حضور مهدی اعتصام مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه به امضاء رسید شرکت تایدواتر خاورمیانه فعالیت خود را در زمینه تخلیه و بارگیری کالا و یدک کشی در بندر فریدونکنار آغاز کرد. 
در این مراسم مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت : ایجاد تحول در بندر فریدونکنار اولویت جدی من و همکارانم در مجموعه اداره کل است . 
سیاوش رضوانی ایمن نبودن کانال و حوضچه بندر فریدونکنار را چالش اصلی این بندر برشمرد و خاطر نشان کرد : خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از دو هفته پیش لایروبی کانال و حوضچه آغاز شده و در نظر است آبخور این بندر به ۵ متر افزایش یابد تا امکان تردد ایمن کشتی های بزرگتر به این بندر فراهم شود. 
وی مشتری محوری را از دیگر رویکردهای جدید این بندر عنوان کرد و افزود: با آغاز به کار اپراتور جدید بندر فریدونکنار ، موضوع تخلیه و بارگیری کالا و یدک کشی در این بندر ساماندهی و بستر لازم برای فعالیت تجار و صاحبان کالا فراهم می شود . 
در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونکنار با اشاره به لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بالقوه این بندر تصریح کرد: رونق اقتصادی منطقه مستلزم فعالتر شدن بندر فریدونکنار است . 
حسین منفردی با قدردانی از زحمات مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر ضرورت رفع چالش های فرا روی توسعه بندر فریدونکنار تاکید کرد . 
امام جمعه فریدونکنار نیز طی سخنانی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، یکی از راههای عدم وابستگی به نفت را رونق بندر عنوان کرد . 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه مسئولان برای رشد و توسعه بندر فریدونکنار گفت : رونق فعالیت های بندر به نفع همه مردم و مسئولان است . 
در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با قدردانی از تلاش های مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران برای ایجاد تحول در فعالیت های بندر فریدونکنار گفت : همه باید تلاش کنیم تا مدیون این مردم عزیز نباشیم . 
علی نبیان با بیان اینکه خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است خاطر نشان کرد: مدت مسئولیت ما کوتاه است لذا تا فرصت داریم باید برای تامین آرامش و آسایش مردم شریف تلاش کنیم . 

منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: