تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۱۴
تعداد بازدید: ۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
امیر دریادار سیاری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریای راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان این که راهبرد و دکترین ما، ارتقای توان دفاعی مبتنی بر بازدارندگی است، گفت : ما به هیچ وجه در اندیشه تعرض به دیگران نبوده و نخواهیم بود؛ اما اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می گیرد که پشیمان می شود.
وی با تاکید بر این که یکی از نتایج و اهداف ارتقای قدرت دفاعی ما، تامین امنیت منطقه است، افزود: قطعا با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و تکیه بر توان و دانش شما فرماندهان جوان، روز به روز بر قدرت دفاعی و بازدارندگیمان خواهیم افزود.
دریادار سیاری در ادامه روحیه، آموزش و مهارت را از اصول اولیه ی اجرای عملیات در صحنه ی رزم دانست و گفت: به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا "مدیریت و نیروی انسانی خوب، معجزه می کند" که در همین راستا اگر ما روحیه سلحشوری داشته باشیم و با عشق وارد عرصه ی کارزار و صحنه ی رزم شویم، یقینا موفق خواهیم بود، البته آموزش و مهارت ما نیز باید در جایگاهی باشد که بتوان به آن تکیه کرد.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ایجاد فضای معنوی در حین اجرای ماموریت ها را اساس و لازمه ی دستیابی به توفیقات برشمرد و اظهار داشت: تمام عشق و علاقه ی ما این است که در فضای دین و ولایت خدمت می کنیم و همه ی ما موظف و ملزم هستیم که اجازه ندهیم این فضای معنوی حاکم بر یگان ها کمرنگ شود؛ چرا که این جو معنوی به ما روحیه می دهد، عزممان را راسخ تر می کند و توان رزم ما را بالا می برد.
وی همچنین با تاکید بر لزوم رعایت مسائل ایمنی و امنیتی در اجرای ماموریت های پیش بینی شده خاطر نشان کرد: یک فرمانده و مدیر موفق باید در همه ی صحنه ها حضور داشته و زیرمجموعه ی خود را با اصول ایمنی و امنیتی آشنا سازد؛ چرا که کوچکترین سهل انگاری در این زمینه ها موجب بروز خسارت های جبران ناپذیر شده و پشیمانی های تلخ و بی حاصلی را در پی خواهد داشت.
امیر دریادار سیاری در پایان اذعان داشت: خوشبختانه اگر امروز به لطف خداوند متعال نیروی دریایی راهبردی ارتش جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده و موجبات رضایت نسبی فرماندهی معظم کل قوا را فراهم آورده است، فقط و فقط به خاطر تلاش و کوشش همه ی شما عزیزان از پایین ترین رده تا رده های بالاست و این برای ما موجب سربلندی و بالندگی خواهد بود.
گفتنی است اولین گردهمایی فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش اعم از مناطق یکم، دوم و سوم این نیرو، صبح امروز با حضور امیر دریادار سیاری در قرارگاه مقدم نداجا برگزار شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: