تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۱۶
تعداد بازدید: ۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
موسسه رده بندی هند IRCLASS در همکاری مشترک با موسسه رده بندی ایرانیان آماده ارائه خدمات بازرسی و رده بندی کشتی ها بصورت مضاعف (DUAL) به کشتیرانیهای کشور می باشد.
به گزارش مارین نیوز، موسسه رده بندی هند IRCLASS در مورخ 1395/11/16 موفق به اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی بعنوان موسسه رده بندی به رسمیت شناخته شده RECOGNIZED ORGANIZATION گردید. این موسسه ضمن پیوستن به جمع چهار موسسه بین المللی آیاکس دیگر که قبلاً موفق به اخذ مجوز لازم از سوی مرجع محترم دریایی ایران گردیده بودند، در همکاری مشترک با موسسه رده بندی ایرانیان آماده ارائه خدمات بازرسی و رده بندی کشتی ها بصورت مضاعف (DUAL) به کشتیرانیهای کشور می باشد.
موسسه رده بندی هند، در سطح بین المللی از جایگاه خاصی برخوردار است و دارای ساختاری بصورت غیر انتفاعی که با همت جامعه دریایی کشور هند، با حمایت های مرجع دریایی و سایر نهادهای مرتبط به فعالیت های صنایع دریایی وکشتیرانی در سال 1975 رسماً تاسیس یافته و مراحل رشد و تعالی خود را بصورت همکاری با اکثر موسسات عضو آیاکس پیگیری نموده و از سال 2010 رسماً بعنوان عضو انجمن بین المللی موسسات رده بندی خدمات مستقل خود را به کشتیهای کشتیرانی هند و متعاقباً به سایر کشتیرانیهای خارجی ارائه داده است. اینک این موسسه با بهره گیری از تجربیات بسیار ارزشمند در همکاری با موسسات رده بندی پیشرو در طول بیش از 40 سال از جمله موسسات رده بندی بین المللی است که علاوه بر پرچم هند دارای مجوز از 35 کشور دریایی می باشد.
روابط عمومی موسسه رده بندی ایرانیان اعلام کرد، با همکاری مشترک با موسسه رده بندی هند IRCLASS در محورهای اصلی بازرسی و رده بندی کشتی ها بصورت رده بندی دوگانه (DUAL)، امید است پاسخگوی خواسته های مشتریان محترم بوده و صادقانه در جهت ارتقاء سطح ایمنی، حفاظت از اموال و محیط زیست بیش از گذشته در خدمات به ناوگان معتبر کشور جمهوری اسلامی ایران موجبات رضایت کاری ذینفعان و بویژه مرجع محترم دریایی سازمان بنادر و دریانوردی را فراهم آوریم.
خدمات مشترک موسسه رده بندی ایرانیان علاوه بر محورهای اصلی شامل پروژه های صنعتی و فراساحلی، تایید محصولات، مدیریت تضمین کیفیت، مشاوره و مهندسی در طرح های مورد توجه مالکان محترم در امور تغییر کاربری شناورها، مدرنیزه کردن شناورها، اصلاحات اساسی، نظارت از سوی کارفرمایان در پروژه های نفت و گاز، لوله گذاری در زمین و بستر دریا، ارائه خدمات تضمین عملیات دریایی در استقرار سکوهای نفت و گاز، بازرسی های ایمنی از سکوها و ارائه مجموعه آموزش های مرتبط به فعالیت های دریایی و موارد کنوانسیون ها و قواعد و مقررات جاری و آتی در شرف تحقق می باشد.
با توجه به فرصت بهره گیری از خدمات این موسسه آسیایی برای صنایع دریایی کشور که تامین کننده خواستگاه جامعه دریایی ایران می باشد، امید است مورد اقبال و نظر مساعد مدیران و کارفرمایان محترم قرار گرفته و تجربیات جدیدی را به ارمغان آورد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: