تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۲۴
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کتاب "آزمون‌های موتور احتراق داخلی، همراه با معرفی تجهیزات آزمون" اثر مجتبی پناهی در هفت فصل توسط انتشارات سازمان صنایع دریایی در سال 95 جهت یاری رساندن به تمامی دوستداران علم و تحصیل به چاپ رسیده است.
مارین نیوز در بخش معرفی کتاب "آزمون‌های موتور احتراق داخلی، همراه با معرفی تجهیزات آزمون" اثر مجتبی پناهی که در 7 فصل توسط انتشارات سازمان صنایع دریایی در سال 95 به چاپ رسیده است را به شما معرفی می نماید.  
مجتبی پناهی در مقدمه این کتاب نوشته است، جوامع بشری، خصوصا جهان امروز، تامین نیازهای خود را مرهون دانش و پیشرفت صنعت می داند. ظهور علوم مختلف و کاربرد آنها در رشته مهندسی مکانیک، این رشته را بسیار مهیج نموده و در کانون توجهات قرار داده است. مهندسی مکانیک به عنوان مادر رشته های مهندسی شناخته شده است، زیرا تدوین استراتژی های گونان در بخش های مختلف فنی را برای کارکردهای صنعت برعهده دارد. علم مکانیک دارای زوایای بسیاری می باشد که توسط دانشمندان و صاحب نظران در عرصه های مختلف معرفی گردیده است. با توجه به اینکه امروز نیاز جامعه ما به مهندسین و متخصصین داخلی از هر مقطع زمانی بیشتر به چشم می خورد و در همین راستا اکثر دانشجویان علاقه مند به دانش اندوزی و تحصیل در مقاطع عالی علمی کشور می باشند، لذا بر آن شدم که با هم راستا شدن با این مسیر، جهت یاری رساندن به تمامی دوستداران علم و تحصیل، این کتاب را که شاید نقش هر چند کوچک در اعتلای علم و دانش ایفا کند را به رشته تحریر در آورم. مجموعه حاضر در 7 فصل ذیل تهیه و تدوین گردیده است : 
  • فصل اول – اتاق آزمون موتور
  • فصل دوم – دینامومترها 
  • فصل سوم – دینامومتر AC
  • فصل چهارم – دینامومتر گردابی (Eddy Current)
  • فصل پنجم – انتخاب تجهیزات آزمون 
  • فصل ششم – آزمونهای موتور 
  • فصل هفتم – تعیین بارگرمایی و انتخاب تجهیزات سرمایشی 
در مطالعه این کتاب، بی شک نقطه نظرات و حتی انتقاداتی از نظر خوانندگان دانشمند و فهیم خواهد گذشت که ارائه آن ها، باعث خرسندی و سپاسگذاری گردیده و اصلاح و پرباری کتاب را به دنبال خواهد داشت. امید آن دارم در چاپ های بعدی، اثر پیش رو کاملتر، روان تر و انتقال دهنده ی مفاهیم مدرن در حوزه مهندسی مکانیک مبحث آزمون های موتورهای احتراق داخلی برای خوانندگان گرانسنگ و فرهیخته باشد. 

جهت تهیه این کتاب می توانید روی عکس زیر کلیک نمایید. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: