تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۳۶
تعداد بازدید: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر گفت : از متخلفان و افرادی که به جا به ‌جایی و خرید و فروش قطعه های کشتی رافائل اقدام می‌ کنند شکایت می شود.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر با بیان اینکه خروج قطعه‌های کشتی رافائل از زیر آب و خرید و فروش آن خلاف قانون است و از متخلفان شکایت می شود، افزود: در این ارتباط شکایت رسمی از افرادی که به این اثر تاریخی و فرهنگی آسیب می‌‌رسانند تقدیم مقام‌های قضایی می‌شود.
ناصر امیرزاده با اشاره به اینکه با ثبت کشتی رافائل در فهرست آثار ملی فضای توسعه این بخش به ‌عنوان یک ظرفیت گردشگری بیش‌ از پیش فراهم می شود، اضافه کرد: از همه ظرفیت ها برای حفظ کشتی رافائل به عنوان یک اثر ملی، تاریخی استفاده می شود و در مقابل سودجویان و متخلفان کوتاه نمی‌آییم.
امیرازده اظهار کرد: در این ارتباط پرونده ثبت کشتی رافائل بعنوان یک اثر ارزشمند ملی برای ثبت به سازمان میراث‌ فرهنگی کشور امروز ارسال و در سریع ‌ترین زمان ممکن این اثر تاریخی و فرهنگی ثبت ملی می ‌شود.
وی با اشاره به اینکه به طور جدی پیگیر حفظ این اثر گرانبها هستیم و تلاش می‌ شود این اثر به صورت تمام ‌و کمال در استان بوشهر باقی بماند، گفت: تلاش‌هایی برای خروج برخی قطعه های کشتی رافائل از دریا و انتقال آن به استان دیگری انجام شده است و این اقدام خلاف قانون است و پیگیری شده تا در دیگر استانها این قطعه ها خریداری نشود و به بوشهر بازگردانده شود.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر تصریح کرد: از متخلفان و افرادی که به جا به ‌جایی و خرید و فروش قطعه های کشتی رافائل اقدام می‌ کنند شکایت می شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: