تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۷۴
تعداد بازدید: ۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
تیم دانش‌بنیان مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی شد.
به گزارش مارین نیوز، تیم دانش‌بنیان ایزوایکو با سرپرستی منصور فرهادی موفق شد تا  در جشنواره پژوهشگران برتر کشوری به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شود.
این جشنواره که به همت شبکه پژوهشگران ایرانی با 9 هزار عضو در سراسر کشور برگزار شد، 60 عنوان پژوهشی را به عنوان پژوهشگران برتر معرفی کرد که تیم دانش‌بنیان مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران توانست با 4 عنوان پژوهشی به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شود.
منصور فرهادی اظهار کرد : تیم دانش‌بنیان ایزوایکو با 4 عنوان پژوهشی ازجمله طراحی و ساخت آشکارسازهای هسته‌ای نسل جدید با استفاده از هوش‌مصنوعی، بکارگیری انرژی سبز در صنعت کشتی‌سازی، طراحی و ساخت توربین‌های بادی نسل جدید جهت تولید انرژی پاک با کاربری قابل استفاده در خشکی و دریا و مطالعاتی بر روی کاهش تولید دی‌اکسید کربن در ساخت و تعمیر شناورها در این جشنواره حاضر بود که موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر شد.
سرپرست تیم دانش‌بنیان ایزوایکو خاطرنشان کرد: گسترش توجه به پژوهش در صنعت مهم و راهبردی کشتی‌سازی کشورمان لازمه رشد و پیشرفت آن برای افق‌های نو در این صنعت است و مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران توانسته گام‌های خوبی در این حوزه بردارد.
وی تأکید کرد: صنعت کشتی‌سازی صنعتی وسیع با کاربری‌های متنوع و گوناگون است که روز به روز نیز بر اهمیت آن در جهان و کشورمان افزوده می‌شود و لذا بهره‌مندی از ایده‌های نو علمی در کشور در این صنعت می‌تواند راهکار خوبی برای پیشرفت هرچه بیشتر آن باشد.

گفتنی است، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران بزرگ‌ترین مجتمع کشتی‌سازی کشورمان بشمار می‌رود که در قالب شرکت‌های مبین‌سازه خلیج فارس، بحرگستر هرمز، شفق هرمز مهر، عظیم گسترش هرمز، ندیم گسترش خلیج فارس و پرشیا هرمز، کار ساخت و تعمیر کشتی و همین طور ساخت و تعمیر سکوهای و تجهیزات دریایی حوزه صنعت نفت را در 35 کیلومتری غرب شهر بندرعباس انجام می‌دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: