تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۳۸۱
تعداد بازدید: ۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن جدید «سهند» که پیشرفته‌ترین ناوشکن ما خواهد بود، بزودی به ناوگان دریایی الحاق خواهد شد.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار سیاری با حضور در برنامه «نگاه یک» که از روی عرشه ناوشکن "سهند" از خلیج فارس پخش شد، افزود: ساخت ناوشکن بر اساس تدبیر فرمانده معظم کل قوا در سال 1376 در نیروی دریایی آغاز و نخستین ناوشکن ایران به نام «جماران» در 30 بهمن سال 1388 به نیروی دریایی ارتش الحاق شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که ناوشکن های بعدی باید به مراتب بهتر باشد، ادامه داد: نیاز امروز ناوشکن  ها برای حضور در دریای آزاد و انجام وظایف این است که باید هر روز از نظر ساخت، بهتر شوند و پیشرفت کنند.
سیاری افزود: دومین ناوشکن ایران به نام «دماوند» در سال گذشته در دریای خزر به نیروی دریایی ارتش الحاق و ناوشکن «سهند» هم در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی، ناوشکن «سهند» پیشرفته ترین ناوشکن ایران است ، ادامه داد: یک ناوشکن ، چندین ماموریت از جمله دفاع و تهاجم را باید همزمان انجام دهد و همزمان بتواند در مقابل دشمن هوایی از خود دفاع و علیه او تهاجم کند و همچنین در زیر دریا هم امکان دفاع و تهاجم داشته باشد که هر کدام تجهیزات مربوط به خود را نیاز دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: