تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۱۰
تعداد بازدید: ۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
رویداد ملی کارآفرینی اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی با توجه به اهمیت شناسایی و مواجهه شدن با فرصت‌های واقعی کسب‌وکار، چالش‌های کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی بومی و منطقه‌ای حوزه دریا برگزار می شود.
به گزارش مارین نیوز، دبیر گروه توسعه فناوری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی، با تاکید بر اهمیت شناسایی و مواجهه شدن با فرصت‌های واقعی کسب‌وکار، چالش‌های کارآفرینی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی بومی و منطقه‌ای حوزه دریا با محوریت اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی، از برگزاری رویداد ملی کارآفرینی اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی، خبر داد.
سجاد ویسی در ادامه افزود:  مسابقات ایده بازار دریایی در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی طی یک رویداد سه مرحله‌ای شامل پنل بیان فرصت‌ها و چالش‌های موجود در حوزه صنعت اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های دریایی توسط کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، ایده پردازی حول فرصت‌ها و چالش‌ها، آموزش‌های کاربردی در زمينه جنبه‌های اقتصادي ، کارآفرینی و کسب‌وکار، انجام کار تیمی (در حین رویداد و پس‌ازآن) و شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین به‌صورت مستقل یا زیر نظر سرمایه‌گذار برگزار خواهد شد.
 لازم به ذکر است که بخش دانشجویی شامل: ارائه ایده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نگارش مدل و طرح کسب‌وکار و داوري آن‌ها است. بخش دانش‌آموزی به‌عنوان بخش جانبی رویداد تنها شامل بخش ارائه ایده‌ها و داوري خواهد بود.
در ایده بازار تمام گروه‌های ثبت نامی این فرصت را می‌یابند که ایده‌های خود را مطرح کنند و از میان ایده‌های ارائه‌شده داوری و گروه‌های برگزیده معرفی می‌شوند و جوایز اهدا می‌شود. در هر مرحله سه ایده برتر تجلیل می‌شوند و برگزیدگان هر دوره ( ده ایده برتر هر سری مسابقات)، مجوز حضور در سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت را دریافت می‌کنند.
گفتنی است اولین سری مسابقات ایده بازار دریایی در دانشگاه‌های دریایی در 16و17 اسفند95 در بوشهر (دانشگاه خلیج‌فارس) برگزار می‌شود.  



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: