تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۲۹
تعداد بازدید: ۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندرخرمشهر 22 اسفند ماه جاری میزبان پیکر گلگون کفن 160 شهید دوران دفاع مقدس است.
به گزارش مارین نیوز، مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اعلام این خبر اظهار داشت : پیکر مطهر ۱۶۰ شهید دوران دفاع مقدس روز یکشنبه 22 اسفند ماه جاری همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت شهدا به میزبانی بندرخرمشهر و از طریق آبراه اروند وارد کشور می‌شود. 
عادل دریس در ادامه افزود : سپس آیین استقبال از این شهدا با حضور یگان‌ تشریفات گارد و انتظامات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کاروان‌های راهیان نور و مردم شهید پرور شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر اضافه کرد: این شهدا مربوط به عملیات رمضان، خیبر، بدر، کربلای 4، والفجر 8، والفجر مقدماتی، والفجر یک و محرم و تک‌های دشمن در سال 67 هستند.
دریس یادآور شد: اسفند ماه سال گذشته مراسم استقبال از پیکر مطهر ۶۸ شهید برای نخستین بار از طریق مسیر دریایی اروند رود در بندرخرمشهر برگزار شد.
به گفته وی این اداره کل از دی ماه سال گذشته میزبان گروه تفحص شهدا برای شناسایی پیکر مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطر نشان کرد: با توجه به استقرار گروه تفحص شهدا مقابل بندرخرمشهر، این اداره کل امکانات مورد نیاز برای استقرار و تردد این گروه از مسیر دریایی اروند رود را تأمین کرده است.
بندرخرمشهر در دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه نبردهای جانانه و جانفشانی رزمندگان اسلام به ویژه در عملیات های کربلای 4 و 5 بود.  



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: