تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۴۸۳
تعداد بازدید: ۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
سمینار آموزشی تجاری سازی کارآفرینی و توسعه دانش بنیان دریایی در بندر بوشهر در سالن رئیسعلی دلواری دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، با حضور دانشجویان رشته کشتی سازی و رشته های دریایی، نفت و گاز و اساتید این سمینار آموزشی برگزار گردید.
به گزارش مارین نیوز، برای توسعه کارآفرینی و توسعه صنایع دانش بنیان دریایی و در ادامه سمینارهای آموزشی قبلی موسسه رده بندی ایرانیان در دومین جشنواره دانش آموزی دریا مسیر پیشرفت، سمینار آموزشی تجاری سازی کارآفرینی و توسعه دانش بنیان دریایی به صورت کامل تر و تخصصی تر برگزار گردید.


بر این اساس در تاریخ 95/12/19 موسسه رده بندی ایرانیان با همکاری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی در بندر بوشهر در سالن رئیسعلی دلواری دانشکده مهندسی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، با حضور دانشجویان رشته کشتی سازی و رشته های دریایی، نفت و گاز و اساتید این سمینار آموزشی برگزار گردید.
در کنار سمینار کارگاه آموزشی به صورت موردکاوی کارآفرینی های موفق در صنایع دریایی برگزار گردید.
در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با مفاهیم تجاری سازی، کارآفرینی، صنایع دانش بنیان، ساختار صنایع دریایی و بخش های مختلف کاری آن آشنا شدند. با توجه به محتوی این دوره شرکت کنندگان اطلاعات مناسبی را در خصوص نحوه انطباق کار و کسب خود با قوانین شرکت های دانش بنیان و همچنین نحوه استفاده از تسهیلات مختلف دریافتی از این محل و بعضاً از محل های دیگر کسب نمودند.
به منظور اثبات امکان کارآفرینی در فضای کسب و کار صنایع دریایی، سه نمونه کارآفرینی موفق در این سمینار ارائه گردید.
این سه مورد کارآفرینی شامل ایجاد و تشکیل سازمان مردم نهاد و غیر انتفاعی موسسه رده بندی ایرانیان، شرکت فناوران سیراف و همچنین کشتی سازی شایگان بودند که مدیرعامل کشتی سازی شایگان بوشهر در این کارگاه همچنین به معرفی خود و دستاوردهای این شرکت پرداخت.
امید می رود اینگونه اطلاعات و سمینارها منجر به توسعه دانش کارآفرینی و ایجاد صنایع دانش بنیان دریایی گردد و با معرفی این معادین  کارآفرینی و با شرکت های دانش بنیان، انگیزه های جوانان این مملکت برای توسعه کارآفرینی روز به روز بیشتر شود. 



 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: