تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۰۴
تعداد بازدید: ۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: ساخت‌وسازهای بی‌حساب در سواحل، آلودگی دریا و ورود پساب رودخانه‌ها به دریا از مشکلات نبود متولی واحد برای دریا و سواحل است.
به گزارش مارین نیوز، حسین نیازآذری با بیان اینکه ساخت و سازهای بی‌ضابطه در سواحل و آلودگی_دریا را ناشی از عدم  توجه مسئولان در اجرای قوانینی چون تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل و آزادسازی سواحل است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در دوره‌های قبل مصوباتی را برای صیانت از حریم دریا و احیای سواحل کشور داشت، مصوباتی که اگر اجرایی می‌شد نه تنها دریا و ساحل دارای متولی مشخصی می‌شد بلکه سواحل را از ویلاها، مجتمع‌های تفریحی و تمامی ساخت و سازها پاک‌سازی می‌کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: قانون تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل و آزادسازی سواحل مواردی هستند که مسئولان به دلایل مختلف توجهی به اجرای آن نداشتند و سواحل کشور توسط مدیران دولتی تصاحب شده و به دلیل نفع و سودی که در ساخت‌وسازها داشته‌اند عدم اجرای قوانین مذکور را بر اجرا ترجیح دادند.
نیازآذری افزود: تشکیل سازمان عمران دریا و ساحل حتی برای آزادسازی سواحل موثر است و تشکیل این سازمان از هرج و مرج های پیش آمده در سواحل می‌کاهد.

گفتنی است ۴۳۸ کیلومتر نوار ساحلی در مازندران وجود دارد.


منبع : مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: