تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران : با افتخار اعلام می کنیم توانمندی امروز ما مدیون شهدایی است که ایثارگی و جانفشانی،افتخار،بالندگی،استقلال و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
به گزارش مارین نیوز، دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز برای بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس استان و مناطق عملیاتی وارد خرمشهر شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح نمایشگاه راهیان‌نور نیروی دریایی ارتش گفت : با افتخار اعلام می کنیم توانمندی امروز ما مدیون شهدایی است که ایثارگی و جانفشانی،افتخار،بالندگی،استقلال و امنیت را برای کشورمان به ارمغان آوردند.


امیر دریادار سیاری در خرمشهر افزود: امروز تعمیر و نگهداری و حتی نوسازی پیشرفته ترین شناورهای نظامی از جمله زیردریایی خارک و طارق به دست توانمند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.
وی یادآور شد: امروز گاهی پرسش هایی مطرح می شود که اگر رابطه ایران با برخی کشورها برقرار یا گسترش یابد، شما چه تجهیزاتی از آن ها وارد می کنید؟ ما با افتخار اعلام می کنیم هیچ، تمام تجهیزات و پیشرفته ترین را خودمان می سازیم.
وی افزود : تاکنون برای تامین امنیت اقتصادی کشورمان بیش از سه هزار و 900 شناور در آن منطقه را اسکورت نظامی کرده ایم.
امیر سیاری با بیان اینکه با شعار «راه ما، راه حسین است» راه شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: شهدا و ایثارگران را پاس می‌داریم چرا که اگر امروز هستیم به دلیل آن است که آن‌ها ایثار کردند و خون دادند و ما امروز احساس امنیت می‌کنیم و در دنیا نقش آفرین هستیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگران امروز به چنان توانمندی دست یافتیم که اعلام کنیم دستمان را برای دریافت و یا تعمیر تجهیزات به سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم، چون توانمندی ساخت و تعمیرات اساسی تجهیزات نیروی دریایی راهبردی ارتش در کشورمان وجود دارد.

گفتنی است، در این نمایشگاه که از امروز آغاز و تا پایان روز 12 فروردین ادامه خواهد داشت دستاوردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش در معرض دید کاروان‌های راهیان‌نور، مسئولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم قرار خواهد گرفت. 
در این نمایشگاه دستاوردهایی چون پدافند موشکی، مین و مهمات سازی، اژدر، سکو موشکی و... به نمایش گذاشته خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: