تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۲۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
هر ساله گردشگران بسیاری در استان گیلان حضور یافته و از نقاط زیبا و جاذبه های ممنحصر به فرد استان بازدید می کنند.
به گزارش مارین نیوز، بازدید از بندرگاه انزلی و جاذبه های گردشگری دریایی از اصلی ترین جاذبه های بندر انزلی می باشد که با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان از بیست و هشتم اسفند ماه سال گذشته درب های اداره کل بنادر به سوی بازدید عموم باز شد که شاهد استقبال بی نظیر گردشگران واقع شد.
در این بازدیدها، گردشگران پس از حضور و بازدید از زیرساخت ها و شناورها با ابراز علاقه مندی به سفرهای گردشگری دریایی با پرسش در رابطه با چگونگی سفر به کشورهای همسایه و تقاضای سفرهای ساحلی و تفریحی دریایی علاقه مندی خویش را به این گونه سفرها اعلام کردند.
شایان توجه است نمایندگان اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تاریخ 95/12/25 الی 96/1/15 در شهرهای ساحلی استان گیلان (آستارا ، چمخاله) ضمن نصب بنرهای اطلاع رسانی و توزیع بروشوهای سفرهای دریایی ایمن وبا استقرار اکیپهای نوروزی، اطلاعات جامعی را به مسافران نوروزی ارایه می کنند همچنین کیوسک اطلاع رسانی نیز در بندانزلی جهت راهنمایی و پاسخ به گردشگران دریایی آماده ارایه خدمات می باشد.
گفتنی است مسافران نوروزی می توانند همه  روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر از بندرگاه و کلیه تاسیسات آن بازدید و با امکانات بنادر آشنا شوند.


منبع : روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: