تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۵۸
تعداد بازدید: ۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان از راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک خبر داد.
به گزارش مارین نیوز، مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از کشتی تفریحی گردشگری در بندر شهید حقانی بندرعباس، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به امکانات موجود در حوزه گردشگری دریایی، منتظر سازمان‌های دیگر نمانده و با تکیه بر درآمدهای سازمان، آهنگ توسعه گردشگری دریایی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی به صدا درآورده است. 
محمد محسنی در ادامه بیان کرد: البته امیدواریم تا با تدوین سند توسعه گردشگری دریایی در کشور و استان هرمزگان گام‌های محکمی در این بخش برداشته شود. 
وی با اشاره به راه‌اندازی خط گردشگری، بندرعباس به عمان، بندرعباس به دبی و بندرعباس به لارک، اضافه کرد: از سال گذشته نیز با هماهنگی‌های صورت گرفته کاپوتاژ خودرو به جزیره هرمز نیز در دست اقدام قرار گرفته که با استقبال مناسبی همراه بوده است. 
مدیر بندر شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان با بیان اینکه بخش عمده اقدامات انجام شده در زمینه گردشگری دریایی با همکاری تعاونی‌ها صورت پذیرفته است، ادامه داد: تلاش شده تا ظرفیت‌های استان در حوزه دریا و گردشگری دریایی به نحوی بهره‌برداری شود که تمام مردم استان از آن منتفع شوند. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: