تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۶۴
تعداد بازدید: ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) گفت : برنامه ما در سال 96 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، یک برنامه راهبردی و مفصل است که در حوزه مشترک با کشتیرانی نیز نمود دارد.
به گزارش مارین نیوز، حمیدرضا رضائیان اصل در جمع کارکنان شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس، ضمن تقدیر از نگاه کشتیرانی به صنعت کشتی‌سازی طی یک دهه اخیر، اظهار کرد: عمده نگاه‌های مثبت به این حوزه در دوران کنونی مدیریتی کشتیرانی جمهوری اسلامی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) با اشاره به فعالیت مشترک کشتیرانی جمهوری اسلامی و مجموعه کشتی‌سازی ایزوایکو در شرکت کشتی‌سازی پرشیا هرمز، افزود: امروز فعالیت مشترک یک عملکرد بی نظیری را طی چهار پنج سال گذشته داشته است .
وی ادامه داد : پروسه مدیریت زمان در حوزه تعمیرات یکی از دغدغه‌های اصلی مالکین شناورها طی این سالها بوده است و بخشی از مشتیران، بخش خصوصی هستند .
رضائیان اصل خاطرنشان کرد: کلیه مشتریان بخش خصوصی که شناورهای خود را برای تعمیرات به پرشیا هرمز می‌آورند، اذعان دارند که این شرکت در بحث مدیریت زمان و تحویل پروژه‌ها عملکرد بسیار مطلوبی را دارد و در این زمینه، امیر دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه موفق شدیم یکی از شناورهای نظامی را چهار روز زودتر از موعد تحویل دهیم، شخصا به این مجتمع آمده و اذعان کردند که این مسئله یک اقدام ارزشمند است .
وی بیان کرد: برنامه ما در سال 96 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال، یک برنامه راهبردی و مفصل است که در حوزه مشترک با کشتیرانی نیز نمود دارد .
مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو خاطرنشان کرد: کار مشترکی که اواخر سال گذشته در مجموعه بزرگ عظیم گسترش (وابسته به کشتی‌سازی ایزوایکو) آغاز شده نیز یک راهبرد اساسی است که امیدوایرم تحقق پیدا کند .
رضائیان اصل اضافه کرد : وجود شخص مدیرعامل کشتیرانی یک نقطه عطف برای صنایع کشتی‌سازی داخلی است. 



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
صد گفته چو نیم کردار نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
صحبت های شما را چطور قبول کنیم وقتی شاهد زنده الان کشتی گلسان حدود دوماه است که در پرشیا هرمز قرار دارد ولی هنوز تعمیرات آن تمام نشده و از زمان قرار داد نیز گذشته ؟؟ اخه چقدر شعار می دهید کشتی های نیروی دریایی را نمی دونم ولی کشتی های تجاری را تقریبا بطور قطع و یقین هیچ موقع سر موعد به اتمام نرساندید با اینکه زمان اعلام شده اولیه 3 یا 4 برابر زمان یاردهای چین اعلام می گرددد.
استاد شعار دادن و آمار غیر صحیح فقط، بجای کار کردن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: