تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۶۶
تعداد بازدید: ۲۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
شرکت کشتیرانی ج.ا.ا و ایزوایکو برای تحقق شعار سال در حوزه دریایی همکاری مشترک خود را آغاز نمودند.
به گزارش مارین نیوز، نحوه همکاری مشترک شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ایزوایکو و شرکت کشتیرانی ج.ا.ا در جلسه مشترک میان استاندار هرمزگان، مدیران مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) و شرکت کشتیرانی جمهوری ایران بررسی شد. 


جاسم جادری استاندار هرمزگان در این جلسه مشترک با اشاره به تحول چهار سال اخیر شرکت ایزوایکو و سوددهی آن گفت: این شرکت سهم عمده ای در ساخت شناور و کشتی و همچنین سکوهای استخراج گاز و نفت در کشو را دارد و رونق آن با حمایت کشتیرانی در سال ۹۶ بیشتر نیز  می شود. 


مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه، مدیرعامل ایزوایکو را مدیر دلسوز و متخصص در صنعت دریا دانست و گفت: مدیریت ایزوایکو تمام تلاش خود را در رساندن این مجموعه به جایگاه واقعی خود در سالهای اخیر به کار بسته است.
محمد سعیدی افزود :‌ کشتیرانی در کنار ایزوایکو خواهد بود و سفارش های جدید را در سال ۹۶ خواهد داد و شرکت مشترک شکل عملیاتی به خود خواهد گرفت و تا چند روز آینده کشتی اقیانوس پیمای کاشان به ناوگان عملیاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواهد پیوست .
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) هم  با قدردانی از نگاه کشتیرانی به صنعتی کشتی سازی  در سال های اخیر گفت : امروز فعالیت مشترک کشتیرانی و ایزوایکو در شرکت پرشیا هرمز عملکرد بی نظیری را طی ۴ سال اخیر در پی داشته است و تعمیرات کشتی به بازه ی زمانی استاندارد جهانی خود رسیده است.
حمید رضاییان اصل اظهار داشت: برنامه ایزوایکو در سال ۹۶ بر اساس فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی و شعار سال یک برنامه راهبردی و مفصل است که در حوزه مشترک با کشتیرانی نیز نمود دارد.
مدیرعامل ایزوایکو خاطر نشان کرد: کار مشترکی که اواخر سال گذشته در مجموعه شرکت عظیم گسترش این مجتمع آغاز شده نیز یک راهبرد اساسی است که رونق و همکاری مشترک مجدد کشتیرانی و کشتی سازی و مانند پرشیا هرمز در این مجموعه در پی خواهد داشت.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
ما می توانیم را کارگران و کارشناسان زحمت کش سالهاست که با عمل به منصه ظهور رسانیدیم.اقای رضائیان این راهی که مدیران بحر گسترش پیش گرفته اند به ترکستان می رود.دلسردی نیروهای فعال و کارشناسان با سابقه که متاسفانه اغلب آنها غیر بومی هستند.
دامن زدن به حواشی بی ارزش به بهانه واهی و دهن پرکن بومی گرایی که احتمالا از دستورات جنابعالی می باشد .مطمئنا توانمندی ما را نابود خواهد کرد.
کاری است خطر ناک و نابودگر.اگر کشتی سازی مشکل ساز شود بندری و سرحدی همه می سوزند. من به عنوان یک دوست به خدا قسم از روی اخلاص به جنابعالی می گویم احساس خطر کنید.خطری که نسلهای آینده را هم بیچاره می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: