تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۷۱
تعداد بازدید: ۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل، مهلت ارسال مقالات به هفتمین همایش بین المللی فراساحل تا 31 فروردین ماه سال جاری تمدید گردید.
به گزارش مارین نیوز به نقل از دبیرخانه هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل، با توجه به درخواستهای مکرر علاقمندان و نظر به ارج نهادن به خواسته های این عزیزان مهلت ارسال مقالات تا 31 فروردین 1396 تمدید گردید.
گفتنی ‌است، همایش‌های فراساحل با اهداف آشنایی با فن‌آوری‌های نو و تحقیقات در پروژه‌های فراساحل، آشنایی با فن‌آوری‌های نو و تحقیقات در پروژه‌های فراساحل، ارتقای دانش فنی شرکت‌های طراحی و مهندسی ایرانی در پروژه‌های فراساحل، آشنایی با تجهیزات و فرآیند ساخت و نصب پروژه‌های فراساحل، تشریح جایگاه رویه‌ها و دستورالعمل‌های ایمنی، معرفی روش‌های نوین در تعمیر و نگهداری ماشین آلات، سکوها و سازه‌های فراساحل، بازرسی و رده بندی در صنایع فراساحل و تبیین نقش مدیریت و نیروی انسانی در ارتقاء توان مهندسی صنایع فراساحل بصورت دوسالانه از سال 1384 آغاز گردید. 
سازه های فراساحل، فناوری های نوین در صنایع فراساحل، شرایط محیطی دریا، هیدرودینامیک فراساحل، ژئوتکنیک دریایی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست در صنایع فراساحل، مدیریت و برنامه ریز ی در صنایع فراساحل از محورهای هفتمین همایش بین المللی صنایع فراساحل می باشد. 
برگزاری منظم و دو سالانه همایشهای صنایع فراساحلی، فرصتی مناسب برای معرفی دستاوردها و بررسی چالشها است. بر این اساس هفتمین همایش بین المللی فراساحل 1 و 2 خرداد 1396 به همت گروه مهندسی دریای دانشگاه صنعتی شریف  با همکاری دانشگاه ها، نهادها و ارگانهای دریایی کشور برگزار می گردد.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: