تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۸۰
تعداد بازدید: ۱۳۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
با تصویب وزارت صنعت ؛
ایدرو براساس مصوبه‌ای که به تصویب وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده و طی یک برنامه استراتژیک ۱۰ ساله قصد دارد مانع سفارش کشتی‌های بزرگ به خارج از ایران شود.
به گزارش مارین نیوز، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به سفارش وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه استراتژیک راهبری ۱۰ ساله‌ای را در حوزه صنعت کشتی‌سازی و دریایی کشور نهایی کرده و به تصویب این وزارتخانه رسانده است تا مبنای عمل واحدهای صنعتی کشور شود.
از سوی دیگر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال ایجاد یک شرکت مشترک با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفت‌کش است تا با کمک یک شریک خارجی معتبر درجه یک جهانی از سفارش کشتی‌های بزرگ به خارج کشور جلوگیری کند.
علاوه بر این مساله دیگری که مدنظر قرار گرفته است تعمیر و ساخت کشتی و تجهیزات آن در داخل کشور است تا از این طریق ایدرو مانع وابستگی خود به سایر کشورها در صنعت کشتی‌سازی و دریایی ایران شود.
صنعت حمل‌ونقل به معنای عام کلمه در بخش دریایی یکی از زمینه‌های اصلی فعالیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که پس از برجام نیازمند ارتقاء و نوسازی تکنولوژی بوده تا با ایجاد مشارکت‌های درازمدت با شرکت‌های صاحب‌نام خارجی با پیشبرد همراه شود.


منبع : ایسنا 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
2
0
بهتر است اول کشتی های که 13 سال قبل قرار داد بستید را تکمیل نمایید و با ساخت شناورهای کوچک شروع کرده تا شاید به توانایی لازم برسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
0
اگر از خرید کشتی جلوگیری شود صنعت کشتیرانی ایران هم بمانند صنعت کشتی سازی فاتحش خوانده شده و ورشکست میشود که نتیجه آن بیکاری هزاران دریانورد ایرانی خواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
اگر حقوق تمام کارکنان کشتی سازی ها را سفارش دهندگان کشتی به دلار پرداخت نمایند ولی کشتی به شرکت های معتبر که کشتی سر موعد تحویل نمی نمایند سفارش دهند ضرر ش برای مملکت و شرکت های مالکان کشتی کمتر است.
یک چیزی شبیه سازندگان پراید و پژوه که دستوری و انحصاری و به مردم زور می گویند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: