تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۵۹۶
تعداد بازدید: ۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
پیرو اولین حضور نماینده انجمن صنفی دریانوردان به عنوان یکی از ارگانهای وابسته به ITF در اجلاس FAL در سازمان جهانی دریانوردی IMO موارد زیادی از مطالبات و درخواستهای بین المللی دریانوردان ایرانی در این نهاد مهم دریایی مطرح شد.
به گزارش مارین نیوز، پیرو اولین حضور مهندس رضایی نایب رئیس انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به عنوان یکی از ارگانهای وابسته به ITF در اجلاس FAL در سازمان جهانی دریانوردی IMO که در تاریخ 4 الی 7 اپریل در لندن برگزار گردید موارد زیادی از مطالبات و درخواستهای بین المللی دریانوردان ایرانی در این نهاد مهم دریایی مطرح شد. 
مهمترین آن مشکلات موجود در صدور روادید برای پیاده شدن و الحاق دریانوردان ایرانی در کشورهای مختلف، خصوصا در شرایط اضطرار بود که با توجه به رایزنیهای صورت گرفته، ضمن تاکید مجدد به رعایت کشور ها به کنوانسیون 185 ILO بهترین راه حل رفع این مشکل الحاق عملی ایران به این کنوانسیون و صدور SID برای دریانوردان ایرانی تشخیص داده شد. 
این در حالی است که بنا به مستندات و مصوبه دولت و مجلس در سال 1389 زمینه الحاق ایران به این کنوانسیون فراهم شده است و در این چند ساله شاهد مصاحبه های مختلف مبنی بر نیت سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی برای اجرایی شدن آن و صدور SID بوده ایم. 

بنا بر اعلام دبیرخانه انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران، با توجه به استقبال از این حرکت و تلاش و پیگیری برای تحقق عملی آن نوید این موضوع را به جامعه دریایی ایران می دهیم که با رایزنیهای صورت گرفته در این جلسه و استقبال جامعه جهانی از این موضوع و الحاق عملی ایران به این کنوانسیون، شاهد رفع مشکلات موجود و تسهیل پیاده شدن و الحاق دریانوردان ایرانی در آینده نزدیک خواهیم بود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: