تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۳۱
تعداد بازدید: ۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
استاندار گیلان گفت : سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع می تواند ظرفیت مناسبی برای تقویت برنامه های اقتصاد دریا محور در گیلان باشد.
به گزارش مارین نیوز، دکتر نجفی در دیدار معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  با بیان اینکه بخشی از افتخارات نظام و دولت مربوط به مجموعه ی پرتلاش وزارت دفاع است، گفت: دولت یازدهم درخصوص حمایت و پشتیبانی از بنیه  دفاعی اقدامات درخشانی انجام داده است.
استاندار گیلان گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز در این افتخارات سهیم است و به توان همکاران شما در خودکفایی دفاعی و اقتصادی می بالیم که بخش بزرگی از آن نیز در دولت یازدهم انجام شد.
وی با بیان رهبر معظم انقلاب بهترین مشوق برای خودکفایی اقتصادی و دفاعی هستند، افزود: این افتخارات مربوط به کل نظام است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه در زمینه ی اقتصاد دریا محور امسال تلاش های بیش تری صورت می گیرد  گفت: صنایع دریایی وزارت دفاع در شکوفا شدن اقتصاد دریامحور می تواند کمک کند و ظرفیت مناسبی برای تقویت این برنامه ها است.
دکتر نجفی گفت: گیلان دانشگاه ها و شرکت های فناور و دانش بنیان خوبی دارد که می توانند در زمینه ی تقویت اقتصاد دریا محور و گردشگری دریایی با  سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع  همکاری کنند.
وی افزود: کارگروه دریایی با محوریت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان تشکیل می شود.
 

معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع نیز در این نشست گفت: صنایع دریایی شهید تمجیدی یکی از مراکز مهم این سازمان است که در آن بیش از 400 هزار قطعه استفاده می شود که می تواند بازار کار وسیعی برای شهرک های صنعتی گیلان باشد.
امیر دریادار رستگاری با بیان اینکه راهبرد وزارت دفاع علاوه بر تجهیز دفاعی کشور حمایت از تولید ملی و اشتغال است، گفت: این وزارتخانه علاوه بر تولید امنیت، به تولید ثروت، کار و اشتغال نیز توجه دارد.
وی گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع آمادگی کامی برای تامین نیاز شناورهای گردشگری و شیلاتی گیلان و انواع یدک کش ها را دارد.
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در پایان از به آب انداختن  چهارمین ناو موشک انداز ساخت این سازمان در خزر خبر داد و گفت: ناو موشک انداز سپر اوایل خرداد ماه در گیلان به آب انداخته می شود که توسط متخصصین داخلی ساخته شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: