تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ارتقای توانمندی و توسعه فعالیت‌ها در شرکت صدرای بوشهر خبر داد و گفت: شرکت صدرای بوشهر به قطب ساخت سازه‌های دریایی تبدیل می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در نشست با مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شرکت صدرای بوشهر اظهار داشت : سپاه در عرصه‌های مختلف ورود کرده و شاهد موفقیت‌های گسترده‌ای از سپاه هستیم.
سردار محمدعلی جعفری با اشاره به توانمندی بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی، خاطرنشان کرد: یکی از نقاطی که سپاه ورود کرده شرکت صدرای بوشهر است که شاهد تلاشی جهادی در این نقطه هستیم.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تقدیر از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه کرد: وضعیت شرکت صدرا برای سپاه اهمیت بالایی دارد و تلاش شده که پروژه‌های مختلف این شرکت با سرعت و کیفیت بالایی اجرا شود.
وی با اشاره به اجرا و ساخت سکوهای مهم پارس جنوبی، سازه‌های مختلف دریایی و شناورسازی در شرکت صدرای بوشهر بیان کرد: شرکت صدرای بوشهر به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود و شاهد توسعه فعالیت‌ها در این شرکت خواهیم بود.
سرلشکر جعفری با اشاره به تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای ایجاد رونق در فعالیت‌های شرکت صدرا،‌ افزود: شرکت صدرای بوشهر در ساخت سازه‌های دریایی دارای ظرفیت بالایی است و یکی از اولویت‌ها در این عرصه فعال‌تر شدن بخش کشتی‌سازی شرکت صدرا است.

سردار عبادالله عبداللهی‌ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز در این نشست از بارگیری نخستین سکوی پارس جنوبی در تیرماه امسال خبر داد و اظهار داشت: دیگر سکوهای ۱۰ گانه نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل، بارگیری و در محل مورد نظر نصب می‌شود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
این ابر شرکت نیم قرنی از پایه های استقلال صنعتی کشور است.درود بر هرکه در راه احیا دوباره ان گام بردارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: