تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
بزرگترین قایق پلی اتیلنی یکپارچه جهان 8 متر طول، 2 و نیم متر عرض و یک تن وزن دارد و ایران با معرفی این محصول، انحصار تولید آمریکا را شکست.
به گزارش مارین نیوز، همزمان با عید سعید مبعث بزرگترین قایق پلی اتیلنی یکپارچه جهان و سه محصول دیگر صنعت شیلات در ارومیه رونمایی شد.
بزرگترین قایق پلی اتیلنی یکپارچه جهان 8 متر طول، 2 و نیم متر عرض و یک تن وزن دارد و ایران با تولید این محصول انحصار آمریکا در جهان را شکست.
میرزاده مدیرعامل بزرگترین واحد تولید قطعات پلی اتیلنی یکپارچه در منطقه گفت: این قایق پلی اتیلنی علاوه برمصارف شیلاتی در حوزه نظامی، تفریحی و غواصی کاربرد دارد و تمامی مراحل طراحی، قالب سازی، ساخت و مونتاژ آن به دست متخصصان داخلی در طول پنج سال اجرا شده است.
تجهیزات هوادهی و غذادهی اتوماتیک در استخرهای آبزیان و دو نوع قفس پرورش ماهی در آبهای آزاد و پشت سدها محصولات دیگر شیلاتی بودند که در این مراسم رونمایی شد.
معاون آبزی پروی شیلات ایران در آیین رونمایی از این محصولات گفت: هدف در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزایش میزان تولیدات از 460 هزار تن در سال 95 به بیش از 500 هزار تن در سال جاری است.
عبدالحی افزود: پیش بینی می شود امسال ارزش صادرات انواع آبزیان از کشور از مرز 500 میلیون دلار فراتر رود که این رقم 100 میلیون دلار از صادرات آبزیان در سال گذشته بیشتر خواهد بود.


منبع : خبرگزاری صدا و سیما


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: