تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۶۳
تعداد بازدید: ۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
قایق لوکس کمپانی Heesen اولین مدل در جهان است که مجهز به نیروی محرکه هیبرید است که نه تنها کارایی خارق العاده ای دارد بلکه بسیار کم مصرف و یکی از آرامترین و بی صدا ترین شناور ها می باشد.
به گزارش مارین نیوز به نقل از سایت heesenyachts، کمپانی Heesen جمعه 14 آوریل 2017 از پروژه نوا YN 17850 در مراسمی رونمایی کرد. این قایق لوکس که Home نام دارد اولین مدل در جهان است که مجهز به نیروی محرکه هیبرید است که نه تنها کارایی خارق العاده ای دارد بلکه بسیار کم مصرف و یکی از آرامترین و بی صدا ترین شناور ها در اقیانوس ها می باشد. 


به لطف دو موتور DC آب سرد با شفت الکتریکی 127 کیلو وات، این کروز می تواند با سرعت 9 گره فقط با استفاده از ژنراتور مدت طولانی در دریاها باشد.  
در کشتی یاد شده دو منبع قدرت برای نیروی محرکه آن وجود دارد، دیزل مکانیکی و الکتریکی دیزل که می توانند سرعت این قایق را تا ۱۶.۳ گره افزایش دهند و در هر دو صورت منبع را می توان به طور مستقل یا به طور همزمان استفاده کرد؛ سر و صدا و لرزش کمتر، مدیریت انرژی، توان بیشتر، انعطاف پذیری و افزایش بهره وری از مشخصات دیگر این شناور است. 
این کشتی کوچک ۵۰ متری با آبخور 5/2 دارای بدنه آلمینیومی مستحکمی است و موتور آن به گونه ای طراحی شده که در زمان روشن شدن پره های عامل حرکت کوچک ترین سروصدایی نداشته باشد.
پره های مذکور هم مقاومت آب را به حداقل می رسانند تا در زمان حرکت کشتی با سرعت پایین جز صدای امواج دریا صدای مزاحم دیگری شنیده نشود.


مصرف سوخت این کشتی تفریحی در مقایسه با نمونه های مشابه تا ۳۰ درصد کمتر و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵ درصد بیشتر است.
طراح ایتالیایی کریستیانو گاتو، طراح داخلی این کشتی تفریحی می باشد که آن را به امکاناتی مانند حمام، اتاق مطالعه، دو تخت استراحت بر روی عرضه، اتاق خواب بزرگ، ۵ اتاق برای  مهمانان و یک محوطه ورزش مجهز کرده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: