تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۷۸
تعداد بازدید: ۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
هیات سرمایه گذاری کشور ژاپن با سفر به چابهار از ظرفیت های شیلاتی، تجاری و اقتصادی این بندر راهبردی دیدن کردند.
به گزارش مارین نیوز، سرپرست گروه سرمایه گذاری شرکت ژاپنی کیومیورا (KYOMURA) روز سه شنبه پس از بازدید از ظرفیت های اقتصادی چابهار در جمع مدیران سازمان منطقه آزاد اظهار داشت: چابهار ظرفیت های خوبی در زمینه شیلات، آبزیان دریایی، تجارت و بازرگانی دارد.
«سوگاکو کیمیورا» هدف از سفر هیات سرمایه گذاری کشور ژاپن را بررسی زمینه های سرمایه گذاری در حوزه شیلات و آبزیان بندر راهبردی چابهار عنوان کرد.
وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی ها در زمینه شیلات و آبزیان اقدامات لازم برای فعالیت انجام خواهد شد.
وی گفت: پرورش آبزیان، صید تن ماهیان و عرضه غذاهای دریایی از جمله اهداف این شرکت است که سبب اشتغال و توسعه می شود.
سرپرست گروه سرمایه گذاری شرکت ژاپنی تصریح کرد: تمایل داریم در خصوص فرآوری غذاهای دریایی، صید تن ماهی و خاویار، پرورش آبزیان، تهیه و فروش غذاهای دریایی به صورت عمده یا در رستوران های عرضه کننده غذاهای دریایی سرمایه گذاری کنیم.
وی گفت: شرکت کیومیورا در سال 1985 توسط آقای کیوشی کیمیورا در زمینه فروش عمده غذاهای دریایی و مدیریت رستوران غذاهای دریایی راه اندازی شده است.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار نیز گفت: چابهار یکی از بهترین نقاط ایران برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و می تواند برای هر سرمایه گذاری سودآور باشد.
سعید عیسی زاده افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار تمام زمینه های سرمایه گذاری را در کوتاه ترین زمان برای شرکت و افراد فعال اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم می کند.
وی به تسهیلات و مزیت های سرمایه گذاری در این منطقه اشاره و اظهارکرد: منطقه آزاد چابهار از شرکت های ژاپنی جهت سرمایه گذاری در این منطقه استقبال می کند.
وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار در سال 1372 در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار و در 9 پیکره راه اندازی شده است و برای توسعه تجارت و ترانزیت به کشورهای همسایه می تواند نقش مهمی داشته باشد.

گفتنی است، هیات سرمایه گذار کشور ژاپن از زیرساخت و ظرفیتهای تجاری، بازرگانی، شیلات و بنادر صیادی و گردشگری چابهار نیز دیدن کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: