تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۶۹۵
تعداد بازدید: ۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
یکی از کارکنان بنادر هرمزگان با همراهی یک دوچرخه‌سوار دیگر طی حرکتی نمادین با دوچرخه عازم استان‌های سیل‌زده شمال غرب کشور شده تا پیام همدردی جامعه دریایی و بندری و ساحل‌نشینان خلیج‌فارس را به هم‌وطنان سیل‌زده اعلام کنند.
‌به گزارش مارین نیوز،‌ محمد احمدی زاده از کارکنان سازمان بنادر و مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس مهم‌ترین هدف خود از این اقدام را رساندن پیام همدردی جامعه دریایی و بندری هرمزگان به هم‌وطنان سیل‌زده، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و صیانت از محیط‌زیست اعلام کرد.


وی افزود: هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس، از کرانه آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در بندرعباس به تهران سفرکرده و در ادامه عازم تبریز شدیم. سه‌شنبه 12 اردیبهشت، رکاب زنی ما از تبریز به سمت ارومیه آغازشده و پس از عبور از سقز در استان کردستان به کرمانشاه می‌رویم و ازآنجا نیز با هواپیما به بندرعباس بازمی‌گردیم.
این دریانورد حامی محیط‌زیست خاطرنشان کرد: این سفر به مدت هفت روز پیش‌بینی‌شده که درمجموع حدود 600 کیلومتر را در شمال غرب و غرب کشور با دوچرخه رکاب خواهیم زد.
گفتنی است، احمدی زاده با 35 سال سن و 12 سال سابقه خدمت در مجموعه بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در حال حاضر سکان‌داری مدیریت بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس را بر عهده دارد‌. 
لازم به ذکر است، آرش نصیری از جمله دوچرخه سواران حامی محیط زیست در هرمزگان نیز در این حرکت نمادین حضور دارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: