تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
مدیرعامل شرکت فن‌آوری فراساحلی دلتا : این شرکت کوشش می‌کند با استفاده از تجارب ارزنده مدیران و کارشناسان خود، یافته‌های جهانی این عرصه و درک نیاز مشتریانش، خدماتی متفاوت و برتر به آنان عرضه نماید.
به گزارش مارین نیوز، مهندس محمد بنائی با بیش از ۳ دهه تجربه و سابقه مفید و کارآمد در صنعت دریا و کشتی‌سازی، کار حرفه‌ای در شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و شرکت فن‌آوری فراساحلی دلتا را از مسئولیت مدیریت مهندسی تا مدیرعاملی پله پله پیموده و به این دلیل کاملاً بر مسائل، نقاط قوت و ضعف و تنگناهای توسعه این بخش اشراف و تسلط دارد.
این مدیر توانمند اکنون در ششمین دهه زندگی خود، با داشتن تحصیلات لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز و فوق‌لیسانس مهندسی کشتی‌سازی از دانشگاه هامبورگ آلمان، مدیرعامل شرکت فن‌آوری فراساحلی دلتا را به عهده دارد و برای رساندن این مجموعه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالاتر تلاش می‌کند.
مهندس بنائی در گفتگو با «اقتصاد و نمایشگاه» توضیح می‌دهد که شرکت فن‌آوری فراسا حلی دلتا در سال ۱۳۸۸ خورشیدی تأسیس شده و برای بیش از یکصد نفر کار و حرفه پایدار ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت فن‌آوری فراساحلی دلتا یادآور می‌شود که شرکت تحت مدیریت وی ارائه دهنده انواع خدمات مدیریت، مهندسی، خرید، ساخت، نصب، راه‌اندازی و تأمین تجهیزات پروژه‌های دریایی و خشکی بویژه در صنایع گسترده نفت، گاز و پتروشیمی است و کوشش می‌کند با استفاده از تجارب ارزنده مدیران و کارشناسان خود، یافته‌های جهانی این عرصه و درک نیاز مشتریانش، خدماتی متفاوت و برتر به آنان عرضه نماید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: