تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۰۲
تعداد بازدید: ۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.
به گزارش مارین نیوز، دوره‌های آموزشی بازرسی صنعتی یكی از دوره‌های بدو خدمت بازرسان جهت ورود به مؤسسات رده‌بندی است که تاکنون چند دوره از آن برگزارشده است، همچنین در اكثر همایش‌های دریایی این دوره جهت آشنایی بیشتر با بازرس و روال بازرسی‌های صنعتی به‌صورت كارگاه نیز ارائه‌شده است.
فرزام پارسا مدیر واحد بازرسی‌های صنعتی موسسه رده بندی ایرانیان و یک از مدرسان این دوره آموزشی گفت : هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، آشنایی با بازرس و بازرسی در دانشگاه‌های كشور است. 
وی در ادامه این‌چنین گفت: متأسفانه در جامعه امروزی روابط دوسویه میان صاحبان صنایع و بازرسان وجود ندارد و شفاف‌سازی وظایف بازرسان برای صاحبان مشاغل صورت نگرفته است ازاین‌رو با برگزاری دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی می‌توانیم رابطه فی‌مابین را از دانشگاه‌ها شروع كرده و توضیح این مسئله را عنوان كرده كه بازرس و بازرسی جهت حفظ منافع هم از لحاظ فنی و ایمنی و هم از لحاظ حفظ سرمایه صاحبان مشاغل مناسب است. چراكه افراد و دانشجویان عزیزی كه در حال تحصیل هستند خود انها صاحبان مشاغل آینده به شمار می‌روند. 
پارسا با اشاره به چشم انداز برگزاری این دوره آموزشی گفت:  آشنایی به علم بازرسی‌ها به منظور شروع پروژه‌ها در صنعت دریایی هم برای شركت بازرسی و هم برای صاحبان مشاغل و خدمات، باعث تسریع در پروژه و عدم به وجود آمدن موانع در ادامه راه هستند از این رو پرداختن به این مقوله از ابتدای ورود به کار امری بسیار مهم قلمداد می‌شود. 
بر اساس این گزارش، دوره آموزشی بازرسی صنعتی در حوزه صنایع دریایی در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و همکاری موسسه رده بندی ایرانیان در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: