تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
مدیر عامل شرکت گلایدرسازی : SS18 از لحاظ نوع حرکت بر روی آب و طراحی بسیار متفاوت از هر قایق دیگری در جهان است. در واقع این محصول بر روی آب به آرامی سر می‌خورد و مانند قایق‌های معمولی حرکت موج به موج ندارد که باعث ایجاد تلاطم و تکان شود.
به گزارش مارین نیوز، قایق‌های تفریحی در شهرهای ساحلی، طرفداران پولدار خاص خود را دارند، با گسترش علم، این قایق‌ها نیز رشد می‌کنند و اکنون یک مدل عجیب با نام SS18 طراحی و معرفی شده است. کابین هدایت این قایق بر روی بخشی قرار داده شده که شباهت زیادی به چوب‌های اسکی دارند. این بشقاب‌پرنده آبی خاکی نمونه مشابهی ندارد و با انرژی باد در طول مسیر با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.


شگفتی این قایق، فقط مربوط به طراحی آن نمی شود و از لحاظ ارائه یک سواری با عملکرد بالا، ثبات به اندازه کافی، سرعت و راحتی، استاندارد بالایی دارد و مسافران می‌توانند با سرعت ۱۰۲ کیلومتر بر ساعت، کم تکان‌ترین جابه‌جایی با قایق را تجربه کنند. پشت‌پرده‌ی ساخت این قایق ۸ متری، ۸ سال تحقیق و بررسی است. منافذ قرار داده شده بر روی بدنه باعث می‌شود تا SS18، از انرژی باد نهایت بهره را برای افزایش سرعت، ببرد. در این قایق بی‌موتور ازدینامیک بدنه خاصی برای هماهنگی با سیستم کنترل پایداری (SCSS) و پیکربندی انتقال قدرت استفاده شده تا مانند یک هواپیمای بی‌موتور که بر روی هوا به پرواز درمی‌آید،  SS18 نیز بر روی آب جاری شود.


راب مک کال مدیر عامل شرکت گلایدرسازی در ارتباط با این پروژه می‌گوید، این قایق از  لحاظ نوع حرکت بر روی آب و طراحی بسیار متفاوت از هر قایق دیگری در جهان است. وی می‌گوید در واقع این محصول بر روی آب به آرامی سُر می‌خورد و مانند قایق‌های معمولی حرکت موج به موج ندارد که باعث ایجاد تلاطم و تکان شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: