تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۸۵
تعداد بازدید: ۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی : تامین مالی و ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه گذارانی که طرح های خود را براساس فناوری های نوین و یا بر پایه دریا ارائه نموده و نیاز های اساسی دو شهرستان دشتی و تنگستان را مورد توجه قرار می دهند, از جمله اساسی ترین راه های رونق تولید و ایجاد اشتغال است.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم دشتی و تنگستان در جلسات جداگانه در استانداری بوشهر با حضور مسئولین اجرایی استان, در اتاق بازرگانی استان بوشهر و با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و همچنین در نشست های جداگانه ای با مسئولین کشوری و استانی بانک صنعت و معدن, مشکلات تولیدکنندگان را مورد بررسی قرار دادند.
سیدکمال الدین شهریاری در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان با حضور معاون محترم استاندار بوشهر و مسئولین اجرایی استان و شهرستان های دشتی و تنگستان تاکید کرد: دولت باید در سال "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال", نسبت به رفع موانع تولید منجمله ایجاد زیرساخت های لازم, ارائه تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاران بخش خصوصی و توجه بیش از پیش به کارآفرینان توجه بیشتری داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: تامین مالی و ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه گذارانی که طرح های خود را براساس فناوری های نوین و یا بر پایه دریا ارائه نموده و نیاز های اساسی دو شهرستان دشتی و تنگستان را مورد توجه قرار می دهند, از جمله اساسی ترین راه های رونق تولید و ایجاد اشتغال است.
وی در جلسه ی دیگری که در اتاق بازرگانی استان بوشهر و با حضور گسترده تولید کنندگان استان بوشهر و شهرستان های دشتی و تنگستان تشکیل شده بود, تصریح کرد: وضعیت محیط کسب و کار در استان بوشهر پایین تر از متوسط کشوری است و این در حالیست که استان بوشهر پایتخت انرژی نفت و گاز و اتمی کشور است و بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد.
شهریاری که در حضور معمارنژاد عضو هیات رییسه و نایب رییس بانک صنعت و معدن کشور سخن می گفت, ادامه داد: دیدگاه دولت به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و کارآفرینان باید تغییر کند. این تغییر باید به نحوی باشد که سرمایه گذاران با دیدن حمایت های متعدد مادی و معنوی دولت به سرمایه گذاری تولیدی و ایجاد اشتغال ترغیب شوند. در حال حاضر وضعیت به نحوی است که نه تنها حمایت های لازم از تولید کنندگان بعمل نمی آید, بلکه موانع تولید روز به روز بیشتر می شود.
پایان بخش نشست های سیدکمال الدین شهریاری با تولید کنندگان استان بوشهر و شهرستان های دشتی و تنگستان, دیدارهای جداگانه این عضو کمیسیون عمران با بیش از 30 تولید کننده و سرمایه گذار این دو شهرستان بود که مشکلات هرکدام با حضور نایب رییس بانک صنعت و معدن و رییس شعب این بانک در استان بوشهر مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

سید کمال الدین شهریاری در پایان این نشست ها از حضور معمارنژاد در استان بوشهر و حمایت های بانک صنعت و معدن از تولیدکنندگان این استان قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛این بانک همچون گذشته و با تامین مالی, موانع پیش روی تولیدکنندگان را بردارد./


منبع: خانه ملت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: