تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۹۰
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
شهردار آستارا گفت: توسعه طرح سالمسازی دریا در سطح یکهزار و 600 متر مربع در نوار ساحلی این شهر به عنوان مقصد اصلی گردشگران در دستور کار شهرداری قرار دارد و تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.
به گزارش مارین نیوز، علی کوهی شهردار آستارا با اعلام این خبر افزود : توسعه امکانات شناگاه های مردان و زنان، محوطه پارکینگ، رفع مشکل روشنایی و روکش آسفالت از اقداماتی است که در آستانه تابستان برای رفاه حال گردشگران در طرح سالمسازی دریا اجرا می شود.
وی بیان کرد: بزودی پیاده روسازی و محوطه سازی سه هزار متر مربع از اراضی ضلع جنوبی طرح سالمسازی آغاز می شود.
شهردار آستارا ادامه داد: شهرداری آستارا سومین پارک این شهر را با 700 متر مربع مساحت و یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در حاشیه طرح سالمسازی دریا احداث کرده است.
کوهی پیشرفت فیزیکی مرحله نخست سالن آمفی تئاتر روباز طرح سالمسازی آستارا را 50 درصد عنوان و اظهار کرد: این سالن به مساحت 2 هزار متر مربع در حال ساخت است و برای تکمیل، محوطه سازی و پیاده رو سازی آن، 20 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است.

گفتنی است، طرح سالمسازی سفیر امید آستارا به مساحت 10 هکتار احداث شده است و به علت نزدیکی به بازار ساحلی مورد توجه گردشگران قرار دارد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت دارای 18 کیلومتر نوار ساحلی و سه طرح سالمسازی دریاست و به علت جاذبه های طبیعی، تاریخی و تجاری جزو 20 شهر گردشگر پذیر کشور محسوب می شود.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: