تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۷۹۴
تعداد بازدید: ۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
امام جمعه جاسک تخلیه صید شناورهای فانوس ماهیان در اسکله ها و مراکز تخلیه صید شهرستان جاسک را عاملی مهم و موثر د ر ارتقای تولید و اشتغال در جاسک خواند.
به گزارش مارین نیوز، حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان امام جمعه جاسک ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه  فانوس ماهیان ظرفیتی خدادای برای مردم جاسک است گفت : امید است تخلیه صید فانوس ماهیان دوباره همچون گذشته در اسکله های صیادی و مراکز تخلیه صید این شهرستان انجام شود،چراکه تخلیه صید این شناورها باعث رونق تولید و اشتغال در منطقه شده بود.
وی با اشاره به اینکه صید فانوس ماهیان به خوبی توانسته بود اشتغال،تولید و رونق اقتصادی را در شهرستان جاسک به وجود بیاورد گفت: امید است با حمایت های شیلات هرمزگان شاهد بهبود دوباره وضعیت معیشت مردم جاسک و همچنین کارخانه های پودر ماهی باشیم.
در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه با توجه به ارزش این گونه وکمتر برداشت شدن این ذخیره ارزشمند و اهمیت آن در خود کفایی تولید پودر ماهی گفت: امکان ایجاد ارزش افزوده وجلوگیری از هدر رفتن این سرمایه ،ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گزار تاکیدی بر اهمیت وضرورت این مهم برای منطقه است.
سید پرویز محبی با بیان اینکه همواره مردم و رضایت مندی آن ها مورد تاکید سیاست های شیلات بوده است گفت: بدون شک تمامی اقدامات انجام شده در راستای بهبود بیش از پیش مردم منطقه صورت خواهد گرفت.


منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: