تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۸۹۱
تعداد بازدید: ۲۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: سارقینی که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از شناورهای تجاری در آبهای کیش می‌کردند در کنگان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش مارین نیوز، رئیس پلیس شهرستان کنگان صبح امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی سارقان مسلح در کنگان خبرداد و گفت: سارقینی که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت از شناورهای تجاری می‌کردند در کنگان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ رهام رضایی با تشریح فعالیت سارقان در دریا خاطر نشان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از لنج‌های تجاری در آبهای جزیره  کیش پس از مدتها اقدام پلیسی و اطلاعاتی محل سکونت تعدادی از این سارقان در شهرستان کنگان شناسایی شد.


رئیس پلیس کنگان با بیان اینکه سرشاخه‌های اصلی سارقان در کنگان شناسایی شد تصریح کرد:  پلیس این شهرستان طی 48 ساعت عملیات منسجم و هماهنگ تعداد 5 نفر از سر شاخه‌های اصلی سارقان را در شهرستان کنگان شناسایی و دستگیر کرد.
سرهنگ رضایی با بیان اینکه  در این عملیات 5 نفر از همدستان و مال‌خران مرتبط با این سارقان دستگیر شدند تصریح کرد:از این افراد مقادیر زیادی اموال مسروقه، یک قبضه اسلحه کلاش با 20 تیر جنگی کشف شده است.
وی با قدردانی از مشارکت پلیس آگاهی جزیره کیش و دریابانی کنگان در عملیات دستگیری سارقان بیان کرد، متهمان برای تحقیقات تکمیلی هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی کنگان قرار دارند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
با سلام به نیروها فعال با دسگیریهای دزدان دریایی وانشالله با اشد مجازات برای بقیه عبرتی شود اینها از صیادان بدبخت ماهی هایت زور برمیداشتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: