تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۹۱۲
تعداد بازدید: ۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
پنتاگون اعلام کرد یک فروند ناو نیروی دریایی این کشور به یک کشتی تجاری فیلیپینی در دریای ژاپن برخورد کرد.
به گزارش مارین نیوز، پنتاگون بامداد شنبه اعلام کرد یک فروند ناو نیروی دریایی این کشور به یک کشتی تجاری در دریای ژاپن برخورد کرد. هنوز معلوم نیست چند نفر بر اثر این حادثه زخمی شده‌اند. 


در بیانیه پنتاگون آمده است ناو «یو‌اس‌اس فیتزجرالد» ساعت 02:00 بامداد به وقت محلی در روز 17 ژوئن هنگام حرکت در فاصله 56 مایل دریایی از جنوب غربی «یوکوسوکا» ژاپن در یک حادثه نادر یک آبراه شلوغ با یک کشتی تجاری برخورد کرده است. 
در پی این حادثه،‌ ملوانان آمریکایی مجبور شدند که از گارد ساحلی ژاپن درخواست کمک کنند و قایق‌های یدک‌کش ژاپنی برای کمک اعزام شدند.
رسانه‌های ژاپنی می‌گویند از سرنوشت هفت نفر از سرنشینان ناو آمریکایی اطلاعی در دست نیست و یک نفر از آنها هم زخمی شده است. 
به گزارش یو‌اس‌ای‌تودی، فیلمی که شبکه تلویزیونی «ان.آچ.کا» ژاپن منتشر کرده نشان دهنده وارد آمدن خسارات سنگین به بدنه سمت راست ناو آمریکایی است. 
گارد ساحلی ژاپن گفته ساعت 2:20 دقیقه بامداد شنبه تماسی اضطراری از یک کشتی تجاری فیلیپین دریافت کرده که با ناو فیتزجرالد تصادف کرده است.
خبرگزاری آنا نیز امروز به نقل از رویترز نوشت، نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اعلام کرد در پی برخورد یک کشتی با پرچم فیلیپین در جنوب خلیج ترکیه در ژاپن با یک ناوشکن نیروی دریایی آمریکا در اوایل صبح امروز 7 نفر از اعضای خدمه مفقود و حداقل سه نفر زخمی شده‌اند.





منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: