تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۹۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش علت غرق شدن کشتی مسافربری دنا 110 را آبگرفتگی موتورخانه اعلام کرد و افزود : این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت.
به گزارش مارین نیوز، مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش در مورد جزئیات حادثه رخ داده برای کشتی مسافربری دنا 110 گفت: این حادثه صبح امروز به دلیل آب گرفتگی کشتی در اسکله روبروی بندر کیش رخ داده و سبب نیمه غرق شدن کشتی شده است. 
احمد شهریاری اظهار کرد : پس از اعلام کاپیتان کشتی به برج کنترل ؛ نیروهای سازمان بنادر و بندرگاه در محل حضور پیدا کردند و اقدامات لازم را انجام دادند.


شهریاری با بیان اینکه 8 نفر خدمه داخل کشتی بودند که همه نجات یافتند اظهار کرد : در این حادثه هیچ تلفات جانی نداشتیم و مسافری داخل کشتی نبود.
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اظهار کرد :علت حادثه در دست بررسی است و شناور سازی و بازگرداندن مجدد کشتی به حالت اولیه در دستورکار است .
وی تصریح کرد : بررسی ها در حال انجام است و گروهی برای شناورسازی و بازگرداندن آن به حالت اولیه با مالک کشتی مذاکره کرده وقرار داد بسته اند.

گفتنی است، کشتی مسافر بری دنا با ظرفیت 185 تا 220 مسافر در خط کیش چارک و بالعکس و همچنین برای برنامه های شبانه فعالیت می کرد که ساعت چهار صبح امروز  به علت فرسودگی و سوراخ شدن موتورخانه در جزیره کیش غرق شد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: