تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۹۶۴
تعداد بازدید: ۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان استان هرمزگان، عملیات اجرایی احداث سه پست اسکله جدید صادرات فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی آغاز شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در رأس هیاتی از مدیران ارشد این سازمان پنج شنبه یکم تیرماه به بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر تجاری ایران سفر کرد.
شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث سه پست اسکله نفتی با امکان خدمات رسانی به شناورهای یکصدهزار تنی در بندر شهید رجایی و همچنین آغاز عملیات مونتاژ ۱۵ دستگاه تجهیزات استراتژیک کانتینری ساخت صنایع داخلی از مهم ترین برنامه‎ سفر معاون وزیر راه به مرکز استان هرمزگان بود.


در این مراسم، محمد آشوری عضو هیات رییسه مجلس، حسین هاشمی تختی رییس مجمع نمایندگان استان هرمزگان و رییس کمیته بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات عامل سازمان بنادر، معاونین و اعضای شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، جمعی از مسئولان استانی و مدیران شرکت های مستقر در بندر شهید رجایی حضور داشتند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پروژه ساخت سه پست اسکله جدید نفتی با عمق ۱۶ متر در ضلع شرقی حوضچه بندر شهید رجایی به همراه احداث جاده، پل دسترسی و همچنین خطوط انتقال به طول یکهزار و ۷۰۰ متر قرار است طی ۲۴ ماه اجرایی شود.
اله مراد عفیفی پور افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی پیش بینی شده است. 


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن اشاره به اهداف و مزایای اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این اسکله ها که از نوع شمع و عرشه و با امکان پهلوگیری شناورهای یکصدهزار تنی است، زیرساخت لازم برای صادرات سالیانه ۳۴ میلیون تن فرآورده های نفتی شامل بنزین، گازوییل، نفتا، میعانات گازی، نفت کوره و سوخت شناورها فراهم می شود.
لازم به ذکر است، حضور در نشست شورای اداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و بازدید از طرح توسعه بندر شهید رجایی از دیگر برنامه هایی سفر یکروزه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به دروازه طلایی اقتصاد ایران بود.
 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: