تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۳۹۸۴
تعداد بازدید: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
صیاد غیرمجاز ماهی آزاد در رضوانشهر به پرداخت 900میلیون ریال جریمه محکوم شد.
به گزارش مارین نیوز، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار عکس فردی که به صورت غیرمجاز در رودخانه شفارود این شهرستان اقدام به صید یک قطعه ماهی آزاد و عکس برداری و انتشار تصاویر آن در صفحات اجتماعی مجازی کرده بود، با مشخص شدن محل تقریبی صید از طریق پلیس فتا اقدام به پیگیری موضوع کردیم.
اکبر میغی افزود: خوشبختانه فرد خاطی شناسایی شد و با شکایت اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر و معرفی متخلف به حوزه قضایی، این صیاد متخلف به پرداخت جریمه محکوم شد.
وی اظهار داشت: این صیاد متخلف به پرداخت یک میلیون و پانصد هزار ریال جریمه کیفری در حق صندوق دولت و همچنین مبلغ 750 میلیون ریال نیز بابت ضرر و زیان محیط زیست و جریمه صید غیرمجاز محکوم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رضوانشهر اعلام کرد: براساس قوانین صید و شکار و با توجه به اهمیت زیستگاه های رودخانه ای بخش جنوبی دریای کاسپین در تکثیر و تولید مثل ماهیان استخوانی و خاویاری، صید این گونه ماهیان در رودخانه های شهرستان رضوانشهر اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.
میغی تصریح کرد: ماهیان آزاد از گونه های در خطر انقراض به حساب می آیند و نسل آنها به شدت مورد تهدید واقع شده و از این رو توجه و همکاری بیش از پیش دوستداران حیات وحش و محیط زیست را می طلبد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: