تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۰۱۱
تعداد بازدید: ۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
در راستای اجرای پروژه مشترک ساماندهی کسب و کارهای خرد در حوزه دریایی با رویکرد اقتصاد محلی که به همت صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق کارآفرینی امید در اواخر سال گذشته کلید خورده، اولین بازدید از پروژه های گردشگری دریایی در بندر انزلی انجام گرفت.
به گزارش مارین نیوز از صندوق توسعه صنایع دریایی، در این بازدید که در روزهای پایانی ماه رمضان انجام شد نسبت به بررسی شرایط پروژه های اعلام شده اقدام و مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون ریال تسهیلات این پروژه ها به تصویب نهایی رسید.
مدیر پروژه این اقدام مشترک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با تمام توان پروژه های دریایی خرد در حوزه دریا را رصد کرده و با انتخاب پروژه های کارآمد نسبت به حمایت از آنها اقدامات بایسته را بکار خواهیم گرفت تا نقش خود در پیشبرد راه اندازی صنایع دریایی کشور را ایفا کنیم.
دکتر محمد قاسم آیت در ادامه افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی- تولید اشتغال، حمایت از کسب و کارهای خرد دریایی با توجه به جنبه اشتغال زایی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده، لذا تلاشهای مضاعف برای حمایت از اینگونه کسب و کارها را سرلوحه این پروژه قرار داده ایم.

گفتنی است، بندر انزلی یکی از بزرگترین مراکز صیادی و گردشگری شمال کشور بوده و صنایع دریایی در این منطقه از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: