تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۰۱۸
تعداد بازدید: ۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
رزمایش امنیت و اقتدار پایدار 96 با پیام صلح و دوستی در سایه اقتدار و توانمندی در دریای خزر آغاز شد.
به گزارش مارین نیوز، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رزمایش در پنج مرحله برنامه ریزی شده و به مرحله اجرا در می آید. 
ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری افزود: مرحله اول این رزمایش شامل برنامه ریزی و طراحی از نیمه اول فروردین ماه امسال آغاز و مرحله دوم آن با برگزاری جلسه توجیهی و آغاز رزمایش در ساحل اجرا می شود.
وی با اشاره به برگزاری مرحله سوم تحت عنوان عملیات بازی جنگ بین یگان ها و تقسیم آنها به دو دسته یگانهای خودی و دشمن و اجرای تاکتیک های پیش بینی شده در این عملیات تصریح کرد: در مرحله چهارم رزمایش ، تمرینات و عملیات مشترک بین یگانهای شناورسطحی ، یگانهای پروازی، یگان های عملیاتی در ساحل و دریا و یگان های پشتیبانی به اجرا در می آید.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ارزیابی رزمایش به عنوان پنجمین مرحله آن در مرداد ماه امسال گفت: این رزمایش در محدوده ای به وسعت بیش از 88 هزار متر مربع در پهنه دریای خزر در منطقه تحت ماموریت ناوگان شمال برگزار می شود.
فرمانده ناوگان شمال تاکید کرد: مطابق گذشته پیام ما از برگزاری این رزمایش پیام صلح و دوستی در سایه اقتدار و توانمندی در دریای خزر است.

گفتنی است، رزمایش اقتدار و امنیت پایدار 96 با برگزاری محفل انس با قرآن در عرشه ناوشکن دماوند آغاز و به مدت پنج روز برگزار می شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ستاد منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر ساحلی مستقر است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: