تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۰۸۵
تعداد بازدید: ۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در مراسم روز ملی صنعت و معدن به عنوان مدیرنمونه پیشکسوت صنعتی استان انتخاب شد.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت : تحویل کشتی اقیانوس پیمای ایران کاشان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته ازمهمترین دستاوردهای سال 95 ایزوایکو بوده است.


حمید رضائیان اصل بهره برداری از حوض‌های خشک تعمیرات با مختصات 375 در  80 و عمق 14.5 متر و حوض خشک نوسازی با ابعاد 472 در 80 و عمق 14.5 متر  مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل  که با اتمام فاز نخست آن ظرفیت تعمیر شناورهای مجتمع ایزوایکو به  120 هزارتن رسید و همچنین بهره برداری از حوضهای خشک تعمیرات این مجتمع با تلاش شبانه روز پرسنل ایزوایکو درشرکت عظیم گسترش را نشانه خود باوری صنعت دریایی درسالهای اخیردانست. 
وی سکوهای فاز18و17 پارس جنوبی با شکست رکورد راه اندازی سکوخلیج فارس در 29 روز را  از دیگر پروژه ‌های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) خواند که در اواخرسال 95 توسط ریاست محترم جمهوری در منطقه عسلویه و مرز ایران – قطر میدان گازی مشترک پارس جنوبی به بهره برداری رسید و این مجموعه را در حوزه صنایع نفت پیشتاز ارزیابی کرد. 
مدیرعامل ایزوایکو ساخت شهرک بین المللی صنایع دریایی در مجتمع ایزوایکو را از دیگر دستاوردهای این مجموعه در سال 95 دانست که در سال 96 تکمیل و در حوزه صنایع جانبی بالا دست صنعت دریا که از اهمیت فراوانی برخوردار است.

گفتنی است، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان بزرگترین کارخانجات و زیرساخت دریایی خاورمیانه و ایران توانسته در سالهای اخیرضمن رکورد زنی در راه اندازی سکوهای گازی و رسیدن به تولید وصدورگازدر حوزه ی ساخت کشتی های اقیانوس پیما نیز ساخت 2 کشتی اقیانوس پیما کانتینربرشهرکرد و کاشان با ظرفیت 2200TU  کانتینر و ده ها شناور مختلف را در کارنامه 5 سال اخیر خود داشته باشد. 
مجموعه کارخانجات ایزوایکو شامل 6 شرکت تابعه با نام های صنایع کشتی سازی بحر گسترش هرمز، صنایع کشتی سازی عظیم گسترش هرمز، صنایع کشتی سازی ندیم گسترش خلیج فارس، شرکت طراحی وساخت سازه های دریایی (نفت وگاز) مبین سازه گستر خلیج فارس، شرکت تعمیرات کشتی پرشیا هرمز و شرکت شفق هرمز مهردر قالب منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس با مدیریت واحد شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) به عنوان یک هولدینگ منسجم در 37 کیلومتری غرب بندرعباس قرار گرفته است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: