تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۰۹۳
تعداد بازدید: ۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
نماینده صندوق توسعه صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان: سهولت و ارتباط نزديك با صيادان و شاغلين در صنعت دريايي موجب ارائه خدمات آسان و كار آمد شده است.
به گزارش مارین نیوز، نماینده صندوق توسعه صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان ضمن اعلام خبر فوق افزود: از ابتدای سال ۹۶ صندوق توسعه صنایع دریایی بمنظور گسترش فعالیتهای حمایتی از صنایع دریایی در استان سیستان و بلوچستان اقدام به ایجاد دفتر نمایندگی در این استان نمود و نحوه فعاليت صندوق توسعه صنايع دريايي در استان بسيار رضايت بخش بوده و سهولت و ارتباط نزديك با صيادان و شاغلين در صنعت دريايي موجب ارائه خدمات آسان و كار آمد شده است.
نجیب الله مرادزهی در ادامه عنوان نمود: با جلسات مختلفي كه با مسئولين تراز اول و مسئولين بنادر مختلف و فعالان محلي، مالكان شناورها و شاغلين صنايع مربوط دريايي برگزار گرديده باعث آشنايي و استقبال مسئولين و فعالان صنايع از خدمات و تسهيلات صندوق گرديده و همكاري و سهولت امور باعث رضايت بخشي شده است. 
وی ادامه داد : در همین راستا، ميزان تسهيلات پرداخت شده در سال ٩٦ كه اولين سال فعالیت مستقیم در استان است از مجموع ١٤ پرونده متقاضي، ٩ پرونده به مبلغ چهارده ميليارد و پانصد ميليون ريال مصوب گرديده است كه تاكنون يك ميليارد ريال پرداخت گرديده و مراحل پرداخت تسهيلات به ديگر متقاضيان در دست انجام مي باشد. عموم اين تسهيلات با توجه به نحوه فعالیتهای دریایی در این استان مربوط به خريد ادوات صيادي بوده است.
بر اساس گزارش صندوق توسعه صنایع دریایی، نجیب الله مرادزهی كارشناسي ارشد عمران مديريت پروژه می باشد و رسماً از اول سال ٩٦ به عنوان نماينده وكارشناس صندوق فعاليت خود را در استان سيستان و بلوچستان آغاز نموده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: