تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۱۰
تعداد بازدید: ۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
شرکت آرش شاتین در راستای توسعه تولید ملی و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا از سال 1392 تاسیس گردیده و دستاورد جدید این شرکت تولید تجهیزات نجات فردی (PFD)، تعلیق، فلوتیشن و نجات بادی و مخازن انعطاف پذیر برای اولین بار در ایران و خاورمیانه می باشد.
به گزارش مارین نیوز، اهمیت نجات جان انسان های زحمتکش در عرصه دریا برکسی پوشیده نیست. کنوانسیون های دریایی و منطقه ای اعم از کنوانسیون جستجو و نجات (SAR) همواره کشورهای ساحلی را ملزم می نماید تا با الحاق به کنوانسیون های مذکور و ظایف جهانی و منطقه ای را به نحو مطلوبی انجام دهند.  
شرکت آرش شاتین در راستای توسعه تولید ملی و بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا در ایران اسلامی از سال 1392 تاسیس و با هدف تجاری سازی اختراعات متعدد ثبت شده توسط هسته اصلی شرکت شروع به کار نمود. دستاوردهای جدید شرکت در این راستا تولید تجهیزات نجات فردی (PFD)، تعلیق، فلوتیشن و نجات بادی و مخازن انعطاف پذیر برای اولین بار در ایران و خاورمیانه بوده است. این شرکت تاکنون موفق به ساخت بیش از 40 محصول در رابطه با موضوع انحصاری خود شده است و خدمات سرویس سالیانه و سرویس پس از فروش وگارانتی بخشی از خدمات آتی شرکت در این راستا است.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان آرش شاتین با اشاره به ضرورت به کار گیری تجهیزات نجات گفت: اگرچه این محصولات به علت قیمت بالا مورد علاقه مشتریان عمومی در دنیا نیست ولی در هر صورت یکی از نیازهای اساسی هر کشور در بحث دریا است. 
عباس رحمانی ادامه داد : البته شرکت برای ورود به بخش گردشگری نیز یک محصول داشته که مورد علاقه وزارت کشور و فدراسیون نجات غریق قرار گرفته و اختراع بروز شده شرکت مورد خریداری نیز قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرش شاتین گفت : شرکت سعی می کند با ایجاد تنوع بسیار بالا تمایل بیشتری برای مشتریان ایجاد کند تا تمایل به خرید خارجی کمتر گردد .


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: