تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۱۵
تعداد بازدید: ۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مصوبه تجاری شدن بندر چوئبده و واردات کالا از این بندر قطعی شد.
به گزارش مارین نیوز، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر سیمای مرکز آبادان با اشاره به مصوبه واردات قطعی از بندر چوئبده گفت: مجوز تجاری بندر چوئبده با توجه به زیرساختها صادر شده است.
جلیل مختار افزود: با توجه به پیگیری نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی این موضوع ابلاغ قطعی شده است و پس از سیر مراحل لازم اجرایی می شود.
وی تاکید کرد با اجرای این مصوبه شاهد رونق اقتصادی چوئبده باشیم و پس از آن با دنبال کردن تجاری شدن بندر اروندکنار مصوبه آن را نیز دریافت کنیم.
دیگر نماینده مردم آبادان هم در مجلس با اشاره به اینکه ساکنان اروندکنار لنجدار هستند گفت: نبود مجوز تجاری، امکان ورود کالا و انجام فعالیت بیشتر را در اختیار ساکنان آن قرار نمی دهد.
عامر کعبی افزود: لذا با صدور مجوز تجاری برای این بندر توسعه حمل و نقل دریایی و زمینه اشتغال بیشتری نیز برای ساکنان این منطقه فراهم می شود و اروندکنار، منیوحی و روستاهای مسیر آن در مسیر توسعه قرار می گیرد.
عضو کمیسیون انرژی یادآور شد: همچنین صدور مجوز تجاری سبب بهبود و گسترش چرخش مالی در منطقه و اثربخشی غیر مستقیم بر سایر بخشها خواهد داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: