تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۷۰
تعداد بازدید: ۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
ناوهای موشک انداز 'جوشن ' و 'پیکان' ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی 'جام دریا ' در بندر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان پهلو گرفتند.
به گزارش مارین نیوز ، مراسم استقبال از ناوهای جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس ستاد کل نیروی دریایی و دیگر مقامات نظامی جمهوری آذربایجان، نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی ایران از جمله وابسته نظامی ایران در باکو برگزار شد. 
مسابقات بین المللی نظامی 'جام دریا' جزو بازی های بین المللی ارتش هاست که روسیه بنیانگذار آن است و همه ساله با مشارکت کشورهای مختلف برگزار می شود. 
جمهوری آذربایجان امسال میزبانی مسابقات بین المللی 'جام دریا' است که با حضور این کشور، جمهوری اسلامی ایران، روسیه و قزاقستان برگزار می شود. 


ناخدا یکم عرشه سید محمود آموزش سرپرست ناوهای اعزامی ایران به این مسابقات بین المللی با اعلام این که دو ناو راهبردی نیروی دریائی جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر برای مشارکت در این مسابقات بین المللی با حضور چهار کشور وارد بندر باکو شده است، گفت که این مسابقات در چند آیتم مختلف برگزار خواهد شد. 
آموزش در گفت و گو با ایرنا افزود: تیر اندازی در دریا از جمله تیراندازی به اهداف هوایی، سطحی و اهداف کوچک، مهار کشتی ها در دریا، عملیات تجسس ، نجات و کنترل صدمات از آیتم های این مسابقات بین المللی است که در آبهای ساحلی جمهوری آذربایجان با حضور این کشور، ایران، روسیه و قزاقستان تا 23 مرداد ماه ادامه خواهد داشت. 
شاهین محمداف رییس ستاد کل نیروی دریایی جمهوری آذربایجان نیز با اشاره به این که برای برگزاری مسابقات بین المللی نظامی جام دریا در سطحی بالا همه مقدمات لازم انجام گرفته است، گفت: مراسم رسمی این مسابقات بین المللی را برنامه ریزی کرده ایم در بولوار باکو برپا شود. 








ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: