تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۷۳
تعداد بازدید: ۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI سامانه یکپارچه کشتی هوشمند ISSS راه اندازی کرد.
به گزارش مارین نیوز، بزرگترین کشتی سازی دنیا- صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI- سامانه کشتی هوشمند یکپارچه ISSS را توسعه داده است، تکنولوژی ICT می‌تواند هدف ناوبری قابل اعتماد و اقتصادی و همچنین مدیریت کشتی‌ها را تحقق بخشد.
ISSS روش‌های ناوبری را که بسته به سطح مهارت و تجارب هدایتگر‌ها متغیر هستند، استاندارد سازی می‌کند، علاوه بر این، اطلاعات در زمان واقعی در مورد ناوبر را جمع آوری و تحلیل می‌کند، از این رو، در افزایش کارآمدی و امنیت کشتی نقش مهمی را بر عهده دارد.
انتظار می‌رود این تکنولوژی که در نوع خود در صنعت کشتیرانی کانتینری بی نظیر است، هزینه عملیات سالانه را تا شش درصد کاهش دهد.
HHI تکنولوژی کشتی هوشمند را برای نخستین بار در سال ۲۰۱۱ در جهان گسترش داد و سیستم مذکور را برای حدود سه هزار فروند کشتی به کار برده است.
با پشتیبابی تکنولوژی INTEGRICT - سیستم مدیریت انرژی هوشمند الکتریکی هیوندایی-ISSS یک میزان وسیعی از اطلاعات کشتی را برای اپراتور‌ها شامل؛ مسیرهای ناوبری بهینه و سرعت ناوبری همراه با وضعیت شیب منحنی جلو و عقب بدنه کشتی که مقاومت کشتی را در سفر دریایی کاهش می‌دهد، فراهم می‌کند.
این سامانه با جمع آوری و تحلیل داده‌های انرژی و ارزیابی وضع موتور‌ها و پروانه‌های کشتی، به کشتی‌ها اجازه مدیریت کارآمدتر و امن‌تر را خواهد داد.
افزون بر این، راه حل ICT با نصب بر روی شناورهای PCTC به ظرفیت شش هزار و ۵۰۰ و حمل کننده غول پیکر سنگ معدن به ظرفیت ۲۵۰ هزار DWT، تست‌های میدانی را تکمیل کرده است.
بر طبق نظر گروه تحقیقی کلارکسونز لندن، شش هزار و ۵۰۰ فروند کشتی در سراسر جهان برای پنج سال آینده سفارش داده می‌شوند.
Luis Benito مدیر ابتکارت، استراتژی و تحقیق دریایی و فراساحل لویدزریجستر گفت: با در نظر گرفتن اینکه کشتی سازی کره سهم قابل توجهی از ساخت کشتی در جهان را به خود اختصاص داده، پیش بینی می‌شود ISSS بر روی تقریبا ۷۰۰ فروند کشتی نصب خواهد شد.
کشتی سازی هیوندایی و شرکت ملی کشتیرانی عربستان سعودی (بحری) نیز در ماه می‌سال جاری میلادی تفاهم نامه‌ای را برای همکاری در بخش کشتی هوشمند امضا کردند.


منبع : Lloyd's Register
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: