تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۹۴
تعداد بازدید: ۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
پس از آتش‌سوزی هفته گذشته در بندر دَیر و خسارت دیدن تعدادی از شناورهای صیادی، مسئولان استان تصمیم گرفتند برای امنیت بیشتر شناورهای باری و صیادی از یکدیگر تفکیک شوند.
به گزارش مارین نیوز، مدیرعامل تعاونی صیادی بندر دَیر استان بوشهر با اعلام این خبر گفت : بنا به تصمیم مسئولان امنیتی و سیاسی استان بوشهر جهت افزایش امنیت شناورهایی که در بندر دیر توقف می‌کنند از نظر توقف‌گاه به دو قست باری و صیادی تقسیم خواهند شد.
حسین بهشتی‌نژاد افزود: پس از اینکه در هفته گذشته (۳۰ تیرماه) به علت آتش‌سوزی تعدادی از شناورهای صیادی به صورت جدی خسارت دیدند جامعه صیادی خواستار تفکیک شناورهای باری و صیادی شدند.
این فعال صیادی ادامه داد: همجواری شناورهای صیادی با شناورهای باری همواره برای ماهیگیران خطرساز بود و بارها شناورهای باری باعث حریق و از بین رفتن لنج‌ها و قایق‌های ماهیگیری شده بودند.
عضو هیات مدیره اتحادیه صیادان در پایان گفت: بنا به این مصوبه از این پس قایق‌ها و کشتی‌های باری در توقف‌گاه "اُولی شمالی" پهلو خواهند گرفت. لازم به ذکر است که قبل از آتش‌سوزی این بندر در سال ۹۴ شناورهای باری در بندر "اُولی شمالی" توقف می‌کردند./ 


منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: