تازه های سایت
پربحث ترین اخبار
پربازدید ترین اخبار
کد خبر: ۳۴۱۹۷
تعداد بازدید: ۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان ضمن عرض تبریک به شرکت کشتیرانی دریای خزر بابت دریافت گواهینامه استاندارد ISO 9001 - 2015، گفت: شرکت های ایرانی می توانند با ارزیابی ریسک در مدیریت کیفیت، خود را در بازار با رعایت الزامات فنی و ایمنی، به روز نگه داشته و توسعه دهند.
به گزارش مارین نیوز، شرکت کشتیرانی دریای خزر بعنوان اولین شرکت کننده گروه کشتیرانی در مورخه 26 و 96/2/27 مورد ممیزی اولیه استاندارد ISO 9001 - 2015 از طرف موسسه رده بندی ایرانیان (ICS) قرار گرفت که نهایتا موفق به دریافت گواهینامه فوق گردید.  
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان در گفتگو با خبرنگار مارین نیوز، ضمن عرض تبریک به شرکت کشتیرانی دریای خزر و مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که در خصوص اعمال سیستم های به روز مدیریتی همیشه پیشتاز بوده اند، گفت : با همکاری خوبی که بین این موسسه و کشتیرانی دریای خزر شکل گرفت و با توجه به تلاطماتی که در بازار کار و همچنین اعمال الزامات فنی و ایمنی قانونی در شرکت های کشتیرانی وجود دارد ملزم هستند برای حضور، حفظ و توسعه بازار خود را به روز نگه دارند، با توافق صورت گرفته نسخه جدید استاندارد ISO 9001 - 2015 که برپایه ارزیابی های ریسک کاری و فنی طراحی شده است در شرکت کشتیرانی دریای خزر مستقر و گواهی مربوطه صادر گردید.  
حسن رضا صفری با بیان اینکه خیلی خوشحال هستیم که این وظیفه را به موسسه رده بندی ایرانیان سپردند، اظهار داشت : حال این ادعا را داریم که شرکت کشتیرانی دریای خزر به عنوان اولین شرکت کشتیرانی ایرانی با ارزیابی ریسک می تواند خود را در بازار با رعایت الزامات فنی و ایمنی، به روز نگه دارد و توسعه دهد. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد : موسسه رده بندی ایرانیان با شرکتهای دیگری نیز برای اعمال این استاندارد قرارداد بسته است که انشااله به زودی خبر استقرار این سیستم و دریافت گواهی نامه دیگر شرکتها را خواهیم شنید، به ویژه شرکت کشتیرانی والفجر که در حال اعمال این سیستم هستند. 
مدیرعامل موسسه رده بندی ایرانیان با اشاره به اینکه تفاوت نسخه قدیمی استاندارد ISO 9001 با نسخه جدید 2015 پیاده نمودن سیستم مدیریتی بر پایه ارزیابی ریسک می باشد وگرنه ساختار کلی همان نسخه های قدیمی است، تاکید کرد : این سیستم ارزیابی ریسک لازم است در مدیریت کیفیت شرکتها طراحی و استقرار یابد. 
وی با بیان اینکه موسسه رده بندی ایرانیان نیز حدود سه سال پیش این سیستم را پیاده نمود و گواهی نامه خود را به نسخه 2015 ارتقاء داد، تاکید کرد : هر شرکت و سازمان می تواند ورژن جدید را پیاده سازی کند و توصیه من این است که این کار در شرکت ها انجام شود.
حسن رضا صفری با اشاره به رتبه بندی شرکت ها که جدیدا جدا از مباحثی که در خصوص لجستیک، R&D و ... وجود دارد، گواهی نامه ها و تاییدیه های مختلف قدیمی یا به روز که به صورت ملی و بین المللی اخذ می گردد در رتبه بندی شرکتها تاثیر می گذارد، خاطرنشان کرد : قطع به یقین گرفتن چنین گواهینامه هایی می تواند به افزایش رتبه شرکت ها و موسسات ایرانی در رقابت با یکدیگر، هم در عرصه ملی و هم بین المللی منجر شود.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: